حضور پررنگ مردم ایران در صحنه های احسان و نیکوکاری با وجود مشکلات اقتصادی

آیت الله عبادی با بیان اینکه مردم ایران در صحنه های احسان و نیکوکاری با وجود مشکلات اقتصادی حضور پررنگی دارند، گفت: مردم ایران در سال با عناوین مختلف و با وجود توطئه های شدید دشمن دست به احسان می زنند و صورت دشمن را به خاک می مالند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (20 اردیبهشت) در دیدار با جمعی از پرسنل هلال احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: هلال احمر سازمانی است که بر اساس تجربه های بشری برای امداد و نجات در حوادث مختلف یار مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به دلیل توجه وِیژه داشتن به هلال احمر اشاره کرد و افزود: نوع کار هلال احمر از نوع وظایف دینی ما است و از ارزش های انسانی و الهی بسیاری برخوردار است و به همین دلیل با همه دنیا تفاوت دارد.

 

وی در ادامه بیان کرد: آن چه در مکتب دین و تعلیمات اهل بیت (ع) و شیوه مومنین به انسان رسیده است نشان می دهد که عبادت انواع و اقسام مختلفی دارد و بهترین عبادت آن است که انسان خدمت گذار دیگران باشد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه مهم ترین کار و وظیفه هلال احمر کمک به مردم است، افزود: این موضوع در کمک های هلال احمر به محرومان و نیازمندان بسیار دیده می شود و جوانانی که در این سازمان حضور دارند از انگیزه الهی و انسانی برخوردار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در هر حادثه ای در کنار مردم است، گفت: هلال احمر در زمان حادثه با حضور در کنار مردم غم آنان را برطرف می کند و خوشحال کردن مردم از بهترین عبادات است.

 

آیت الله عبادی با توجه به اینکه مردم ایران اسلامی در سال تحت عناوین مختلف به نحوی احسان می کنند، ادامه داد: این موضوع یک برکت نامتناهی را به دنبال دارد و مردم ایران اسلامی از هر فرصتی برای کمک به مستمندان استفاده می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: دشمن با اعمال توطئه های بسیار شدید علیه انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال اخیر خیال می کردند که نظام جمهوری اسلامی ساقط می شود اما این انگیزه احسان مردم باعث شد تا صورت دشمن به خاک مالیده شود.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی دست خود را برای کمک به نیازمندان باز می کنند، افزود: با یک اشاره مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان به سرعت به میدان می آیند و این نشان دهنده ایمان مردم ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه مکتب اسلام مکتب بسیار مقدسی است، ادامه داد: در این مکتب آمده است که نه تنها به انسان بلکه به حیوانات نیز احسان کنید اما متاسفانه در فلسطین می بینید که صهیونیست ها به سمت انسان ها آتش پرتاب می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: حدود ۲۰ سال است که در افغانستان دست به هر جنایتی می زنند و اکنون نیز در دبیرستان دخترانه دست به بمب گذاری زدند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی یک سمبل است، افزود: همه نیروهای نظامی ایران از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و غیره قاسم سلیمانی هستند و اگر آن ها نبودند ایران چند برابر بدتر از افغانستان و قدس می بود.

 

وی در ادامه گفت: تنها ایران اسلامی است که می خواهد جلوی ظلم آنان و تفکرات وهابی داعشی ها را بگیرد و باید خداوند را شاکر باشیم که در این کشور زندگی می کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان تاکید کرد: هلال احمر با کمک سایر دستگاه های اجرایی پیشگیری های لازم را برای جلوگیری از وقوع حادثه انجام دهند و این موضوع باید مدنظر قرار گیرد تا یک روزی در ایران مکانی غیر استاندارد وجود نداشته باشد.

 

 

کد خبر 1055328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha