روند واکسیناسیون افراد مراکز سرپایی و بستری ادامه دارد

اکرم با اشاره به دریافت واکسن کرونا ۴۲۰ کادر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان گفت: روند واکسیناسیون افراد مشغول در مراکز سرپایی و بستری همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «مجتبی اکرم» در جلسه ستاد کرونا مدیریت درمان سمنان ضمن بیان اینکه شیوع پاندومی کرونا باعث ایجاد فشار مضاعف بر دوش کارکنان بخش درمان در کل کشور شده است گفت: در این راستا کارکنان حوزه درمان تأمین اجتماعی هم‌زمان با سراسر کشور، واکسن کرونا را دریافت کردند که تاکنون ۴۲۰ کادر درمان واکسینه شدند.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون افراد مشغول در مراکز درمانی سرپایی و بستری تأمین اجتماعی استان همچنان تداوم دارد اظهارداشت: افراد در معرض آسیب به‌ویژه بخش درمان می‌بایست واکسن کرونا را دریافت کنند تا بتوانند به بیماران خدمات لازم را ارائه دهند که این مهم در استان پیگیری می‌شود.

 

وی بابیان اینکه تاکنون بالغ‌بر ١٠ هزار بیمار با علائم بیماری کرونا در بیمارستان شفا سمنان مراجعه کردند، ابراز داشت: از این تعداد سال گذشته ۷۱۰ نفر در این بیمارستان بستری شدند که این آمار نشان می‌دهد حجم کار در حوزه مدیریت کرونا بسیار قابل‌توجه بوده است.

 

اکرم با بیان این مطلب که علیرغم وجود مشکلاتی نظیر تأمین و خرید لوازم و تجهیزات پزشکی خدمت‌رسانی به بیماران بدون کم‌وکاست به انجام رسیده است، تصریح کرد: این مهم را باید مدیون پرستاران و کارکنان این بیمارستان بود که در توزیع و پذیرش بیمار و ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونایی بهترین مدیریت را اعمال کردند.

 

وی افزود: قطعاً شکست کرونا و تغییر رنگ‌بندی بدون همکاری مردم و شهروندان میسر نخواهد بود لذا انتظار می‌رود مردم استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی لازم را با کادر درمان داشته باشند.

کد خبر 1055329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha