توسعه قهرمان پروری شاخصه تقویت زیرساخت های ورزشی است

رضایی کوچی توسعه قهرمان پروری را شاخصه تقویت زیرساخت های ورزشی دانست و گفت: از شاخص‌هایی که در سطح ملی از آن دفاع می‌کنیم داشتن ورزشکاران قهرمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (دوشنبه ۲۰ اردیبهشت) در آیین تجلیل از فعالین لیگ کشوری تندرستی، هیئت و تیم‌های ورزشی، پیشکسوتان و سازمان‌های مردم نهاد شهرستان جهرم، گفت: در استان و کشور شرایط خوبی در حوزه ورزش داریم و این هم به همت ورزشکارانی است که در عرصه‌های مختلف ورزشی تلاش کرده‌اند و امروز مسئولین شهرستان به این موضوع افتخار می‌کنند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از شاخص‌هایی که در سطح ملی از آن دفاع می‌کنیم داشتن ورزشکاران قهرمان است که پشتوانه ای برای چانه زنی مسئولین است.

 

وی بیان کرد: در شهرستان جهرم باید اینقدر قوی باشیم و داشته‌ها و توانمندی‌های ما بگونه‌ای باشد که هر مسئولی در کشور بخواهد تصمیمی برای استان فارس بگیرد، در حوزه های مختلف به جهرم برسند.

 

رضایی کوچی با تاکید بر اینکه در کنار سایر زمینه‌ها در حوزه ورزش نیز چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت سرآمد هستیم، عنوان کرد: ورزش جهرم یک فضای صمیمیت بر آن حاکم است که این فضای همدلی می‌تواند بسیاری از مشکلات را براحتی حل کند.

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: به لحاظ نیروی انسانی و استعداد نیز در جهرم بسیار عالی هستیم از لحاظ فضاهای ورزشی و فرهنگی هم باید تلاش بیشتری کنیم و هرچه در حوزه ورزش سرمایه گذاری کنیم چندین برابر نتیجه ‌می‌گیریم.

 

کد خبر 1055341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha