۵۹ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال انزلی واکسینه شدند

صیاد با بیان اینکه ۵۹ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال انزلی واکسینه شدند گفت: انزلی رتبه اول را در بین ۱۷ شهرستان گیلان به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، «بابک صیاد » امروز (دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ) در جلسه ستاد کرونا شهرستان انزلی اظهار کرد: تاکنون ۲ هزار و ۶۸ نفر از مجموع سه هزار و ۶۳ نفر(۵۹ درصد )از سالمندان بالای ۸۰ سال واکسینه شدند که به این ترتیب انزلی از لحاظ  درصدی اولین رتبه را در بین ۱۷ شهرستان استان گیلان به خود اختصاص داده است.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر انزلی افزود: چهار هزار  و ۵۲۰ نفر از افراد گروه‌های هدف که می بایست واکسن دریافت می کردند، واکسینه شدند و از شنبه آینده واکسینه کردن سنین ۷۵  تا ۸۰ سال آغاز می شود.

 

وی با تقدیر از همراهی سپاه ناحیه انزلی برای در اختیار قرار دادن سالن شهید دوربین برای سایت واکسیناسیون، تصریح کرد : این سالن مکان مناسبی برای این منظور و جلوگیری از تجمع مردم است اما  اگر بخواهیم جامعه هدف بیشتری را واکسینه کنیم به سالن های بیشتری نیاز خواهیم داشت.

 

«محمود یوسفی فر» نیز اظهار داشت: امتحانات پایه دوازدهم از امروز آغاز شده و از ۲۷ اردیبهشت ماه امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم انجام می‌شود. در این رابطه شبکه بهداشت و درمان برای تب سنجی حضور داشت اما با توجه به اینکه در حال حاضر پرسنل شبکه بهداشت درگیر واکسیناسیون هستند به یاری نیروهای دیگری همچون داوطلبان هلال احمر نیاز داریم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر انزلی گفت: با توجه به اینکه مراقبین بهداشت آموزش و پرورش از بانوان هستند برای تب سنجی در بخش دانش آموزان پسر دچار کمبود هستیم.

 

وی تاکید کرد: برای رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله های اجتماعی تعداد حوزه امتحانی را از چهار به شش حوزه افزایش دادیم.

 

 

کد خبر 1055373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha