اجازه سوء استفاده و بازی با سفره مردم را به محتکرین نمی دهیم 

مسلم مروجی فرد گفت: اجازه سوء استفاده و بازی با سفره مردم را خصوصا در بحث احتکار کالا در انبارهای غیر قانونی داده نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۲۰ اردیبهشت رئیس سازمان صمت جنوب کرمان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی با فرمانده و اعضا بسیج اصناف شهرستان جیرفت دیدار کرد.


«مسلم مروجی فرد» ضمن تشکر از تعامل و همکاری های بسیج اصناف با سازمان صمت جنوب کرمان، گفت: عملکرد مجموعه سازمان صمت و بسیج اصناف در یک راستا بوده و آن هم خدمت به مردم است.


رئیس سازمان صمت جنوب کرمان افزود: عیار و توان هر شخص و مسئولی در این شرایط سخت و جنگ اقتصادی مشخص می شود و الحمدلله بسیجیان با در تعامل با سازمان در بحث توزیع اقلام و کالاهای طرح تنظیم بازار در مناسبت ها و ایام مختلف سال و همچنین بازرسی از اصناف و بازار با تمام توان کمک کرده اند.


وی تصریح کرد: کسب رتبه برتر بازرسی در سطح کشور در 3 ماهه آخر سال قبل و فروردین ماه امسال، نتیجه تعامل تک تک افراد و زحمت و تلاش های شبانه روزی در بحث بازرسی می باشد که این لطفی است که خدا به جنوب کرمان داشته است.


مروجی فرد تاکید کرد: خواهشمندم با تمام توان و روحیه بسیجی در بحث مبارزه با احتکار کالا و انبارهای متخلف و غیر قانونی با سازمان تعامل داشته تا اجازه سوءاستفاده و بازی با سفره و نان مردم را به متخلفان این حوزه ندهیم.


در ادامه این دیدار سالاری، گفت: مهندس مروجی فرد یک مدیر میدانی است نه مدیر میزنشین و اثبات این حرف عملکرد وی در حوزه کاری در جنوب کرمان است.


فرمانده بسیج اصناف جیرفت افزود: بیش از 3 سال از همکاری بسیج با سازمان صمت جنوب کرمان می گذرد و ما با تعامل و عملکرد خوب الگو و نمونه خوبی در سطح کشور هستیم.


وی تصریح کرد: زین پس نیز مجموعه بسیج اصناف بدون منت و بر حسب وظیفه در جهت خدمت به مردم با سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان همکاری و تعامل خواهد داشت.


شایان ذکر است؛ در این دیدار مسئول حراست و امام جماعت سازمان صمت جنوب کرمان نیز حضور داشته و در پایان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از اعضا بسیج اصناف تجلیل شد.

کد خبر 1055377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha