ستاد اجرای فرمان امام پیشرو در کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا

آقازاده گفت: ستاد اجرای فرمان امام پیشرو در محرومیت زدایی و کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» امروز (20 اردیبهشت» در رزمایش کمک مومنانه با عنوان احسان رمضان که در مصلی بیت المقدس شهر اراک و با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط ستاد فرمان امام، گفت: ستاد اجرایی فرمام امام خمینی(ره) گام‌های بلندی در بخش های مختلف به منظور تبیین اندیشه ها و آرمان های والای امام خمینی(ره) برداشته است.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه این ستاد در ساخت مراکز آموزشی و درمانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار گام های موثری  برداشته است، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان و کشور می تواند الگوی بسیاری از دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی باشد.

 

وی با اشاره به اینکه نهضت همدلی و کمک های مومنانه از تابستان سال ۹۹ در استان مرکزی آغاز شده و همچنان با شدت ادامه دارد، بیان کرد: این ستاد در طی فعالیت خود توانسته به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا کمک های زیادی بکند.

 

این مقام مسئول همچنین به کمک ها این ستاد به فضاهای آموزشی در مناطق محروم و فضاهای درمانی اشاره کرد و گفت: این ستاد در یک سال اخیر نیز فعالیت های گسترده ای را انجام داد و زمانی که هنوز هیچ واکسنی وارد نشده بود به همراه مراکز علمی کشور تولید واکسن را آغاز کرد و اکنون واکسن تولیدی این ستاد در آستانه تولید انبوه قرار دارد.

 

آقازاده اضافه کرد: امیدواریم با کمک های ستاد اجرایی فرمان امام به کشور بزودی شاهد تولید انبوه واکسن باشیم.

 

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه طبق گفته این ستاد سه میلیون واکسن تا خرداد و حدود۱۱ میلیون واکسن در تیرماه تولید خواهد شد، ادامه داد: دولت نیز حدود ۳۰ میلیون واکسن وارد می کند.

 

این مقام مسئول ورود ستاد اجرایی فرمان امام راحل در تولید واکسن کووید ۱۹ را یک شاهکار بزرگ دانست و گفت: تا پایان تابستان امسال پیش بینی می‌شود حدود نیمی از جمعیت کشورمان در برابر این ویروس واکسینه شوند.

کد خبر 1055393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha