به همت امام جمعه بندپی شرقی بابل بیش از ۶۰۰ میلیون تومان  برای کمک به نیازمندان گلریزان شد

حجت الاسلام عالیشاه به همکاری مشارکت نیکوکاری با کمیته امداد اشاره کرد و گفت:با همراهی خیرین و همت والای امام جمعه بندپی شرقی در قاب طرح مفتاح الجنه بیش از ۶۰۰میلیون تومان برای کمک به نیازمندان گلریزان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» عصر امروز(۲۰اردیبهشت) در حاشیه اجرای طرح مفتاح الجنه مجازی در  جمع خیران و امام جمعه بخش بندپی شرقی شهرستان بابل اظهار کرد: حفظ عزت و شأن مددجویان بسیار با اهمیت است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در راستای خدمت رسانی به نیازمندان باید امید و خودباوری را در آنها ایجاد کنیم،  افزود: خیران در راستای کمک به محرومین و نیازمندان با کمیته امداد همکاری دارند.

 

وی به ایجاد مراکز نیکوکاری در استان اشاره و تصریح کرد: مراکز نیکوکاری با محوریت  مساجد ایجاد و  خدمات را به نیازمندان ارائه می دهند ،مراکز نیکوکاری تخصصی و عمومی در استان ایجاد شده است .

 

حجت الاسلام عالیشاه اذعان کرد: خوشبختانه مردم نوعدوست مازندران با کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان مشارکت داشته و به این نهاد اعتماد دارند.

 

وی با تاکید براینکه باید با روی خوش و اخلاق نیکو به رفع مشکلات نیازمندان بپردازیم، بیان کرد:مراکز نیکوکاری به عنوان کمیته امداد کوچک در محلات به نیازمندان خدمات ارائه می دهند.

 

حجت الاسلام عالیشاه به همکاری مشارکت نیکوکاری با کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این مراکز در کمک به نیازمندان مطلوب عمل می کنند.

 

وی به مراسم گلریزان در قالب طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و افزود: با همراهی خیرین و همت والای امام جمعه بندپی شرقی بیش از ۶۰۰میلیون تومان برای کمک به نیازمندان گلریزان شده است.

امام جمعه بخش بندپی شرقی شهرستان بابل هم در این مراسم گفت: خدمت به محرومین بزرگترین اقدام است.

 

حجت الاسلام «محمد پور رمضان»، با تاکید براینکه همه باید برای محرومیت زدایی گام برداریم، افزود: تلاش می‌کنیم با همراهی گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری کمک‌های لازم را به نیازمندان و محرومان ارئه کنیم.

 

کد خبر 1055402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha