تدوین محتواسازی رسانه ای با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

موسوی زاده با اشاره به اهمیت هم افزایی بسیج اساتید و بسیج رسانه با هدف تدوین محتوای انتخاباتی گفت: محتواسازی رسانه ای با هدف مشارکت حداکثری مردم در جریان انتخابات هدف و اولویت برنامه بسیج اساتید و بسیج اصحاب رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید محمدرضا موسوی زاده» طی نخستین نشست هم اندیشی بسیج اساتید و اصحاب رسانه که دوشنبه ۲۰ اردیبهشت در فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد گفت: محتواسازی رسانه ای با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تدوین می شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: تبیین گفتمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری مردم در جریان انتخابات و تبیین باور به سهم هر رأی در سرنوشت کشور از محورهای اهمیت هم افزایی بسیج رسانه و بسیج اساتید است.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات اصلح و پرشور بیان کرد: حفظ روحیه انقلابی در جریان حرکت و فعالیت به منظور تحقق آرمان های نظام اسلامی در قالب تفکر بسیج از اهداف عالی سازمان بسیج رسانه است. 

 

وی اظهار کرد: تدوین محتواسازی انتخاباتی با اهتمام بسیج اساتید و ارایش آن به عنوان بسته آموزشی با همت و همراهی بسیج رسانه محقق می شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: تفاهم نامه همکاری بسیج اساتید با بسیج رسانه زمینه تحقق گام های عالی در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

 

کد خبر 1055417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha