صدای ناله دختران افغانستانی تا ابد در گوش زمان خواهد ماند

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: صدای ناله دختران افغانستانی تا ابد در گوش زمان خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در پی به خاک و خون کشیده شدن دختران مظلوم افغانستان در حادثه تروریستی کابل پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

آن زمان که جاهلان و منافقان داخلی دم از عدم لزوم ساخت موشک و عدم توانایی فناوری موشکی کشور می زدند، مردم مظلوم و بی پناه افغانستان گرفتار در آتش تدبیر و مذاکره و نبود وحدت بودند و هر از گاهی داغی از جنس خون بر دلشان می نشست و می سوزاند، و امروز هم که فرزندان خلف خواص نااهل بر مسندهای دیپلماسی ایران تکیه زده اند و فریادهای پوشالی شان مبنی بر بلد بودن زبان دنیا گوش فلک را پر کرده است و با وقاحت دستاوردهای مرد میدان و سیدالشهدای جبهه مقاومت را نشانه گرفته اند تا ذره ای از ناکار آمدی قماش خود را تطهیر کنند، می بینیم که جنتلمن های پشت میز مذاکره با اشاره ای گماشته های هارِ خود را در منطقه رها می کنند تا بدون ذره ای مروت و انسانیت انتقام پدر را از دخترکان مظلوم افغانستانِ جان بگیرند و آنان را به خاک و خون بکشند.

باَیّ ذَنب قُتلَت!!؟؟

 دخترانی از جنس نور و آینه، که سودای آزادی و آبادی وطن را در سر داشتند، دخترانی که جرمشان شیعه بودن بود و دروازه ورودشان به بهشت، مدرسه سیدالشهدای کابل، دخترانی که رفتند و مادرانی که ماندند، مادرانی با جامه ای سیاه و دلهایی سوخته و سینه هایی پر از آتش انتقام، آتشی که اگر از سینه ها بیرون بریزد تمام دیپلماسی های خنده و نامردهای میدان را در خود خواهد سوزاند.

 غم مادران مدرسه سیدالشهدای کابل را فقط مادران شهدای تروریستی اهواز خوب می فهمند. آری، مکتب امام حسین (علیه السلام) جغرافیا نمی شناسد و کربلا در پیشانی تاریخ هر روز تکرار می شود و وای به حال آنان که از این قافله جا می مانند و آنها که سکوت کنند قطعا از جامانده گانند.

آری سازمان به اصطلاح ملل و نهادهای علی الظاهر حقوق بشر در این ماجرا لال شده اند، اما صدای ناله دختران افغانستانی تا ابد در گوش زمان خواهد ماند و صدای آنان که اسلام را دین سازش و مذاکره معرفی می کردند شنیده نمی شود.

 و اما ما این جنایت را محکوم می کنیم و ضمن عرض تسلیت و همدرری عمیق با ملت شریف افغانستان و مهاجرین مقیم در ایران از خداوند منان سلامتی و شفای عاجل مصدومان را مسئلت می نمائیم.
ان شاءالله
۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
مصادف با بیست و هشتم رمضان ۱۴۴۲

روح الله باقری
امام جمعه شهرستان پیشوا

کد خبر 1055450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha