نماز عید سعید فطر در شهر قزوین برگزار می شود

حبیبی گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهر قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد استانی مبنی بر ممنوعیت سفر از ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت به قزوین باید تمام ورودی و خروجی‌های شهر، مسدود شود و نیروی انتظامی ۲۴ ساعته بر آنها نظارت داشته باشد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: همچنین راه های ورودی منطقه الموت و طارم استان قزوین در این مدت، مسدود می‌ شود.

 

وی افزود: پذیرش مسافر در هتل ها و مهمانسراها ممنوع است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، آن مرکز به مدت ۲ هفته پلمب می ‌شود و هر خودرویی که در پارکینگ هتل ها و مراکز گردشگری باشد به پارکینگ منتقل خواهد شد.

 

حبیبی اظهار کرد: تردد پلاک ۷۹ و ۸۹ در درون استان بلامانع است اما کارمندان قزوینی که محل سکونتشان در شهرستان ها است، جهت تردد خارج از زمان مشخص شده به فرمانداری مراجعه کرده و برگه تردد دریافت کنند.

 

وی با بیان اینکه مرکز استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، تصریح کرد: ادارات شهر قزوین با ۵۰ درصد ظرفیت و ادارات شهرستان های زرد و نارنجی با ۷۵ درصد ظرفیت باید به خدمتگذاری مشغول شوند البته دستگاه‌هایی که کمتر از ۱۰ نیروی کار دارند مشمول این محدودیت نمی‌شوند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تأکید کرد: بانک ها باید تمام مصوبات ستاد را رعایت کنند و موظف هستند اجرای تمام چک های برگشتی را لغو کنند.

 

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر شیوع ویروس هندی در قزوین یادآور شد: خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از این ویروس در استان مشاهده نشده و ۲ میهمان خارجی اهل هند به ویروس انگلیسی مبتلا بوده اند که تحت کنترل و قرنطینه هستند.

 

کد خبر 1055470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha