گفتمان انتخاباتی نیازمند همکاری نخبگان، بزرگان ایلات و عشایر است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه رویکرد انتخاباتی نیازمند همکاری نخبگان، بزرگان ایلات و عشایر در جهت بصیرت افزایی به منظور مشارکت حداکثری است، گفت: با متخلفان انتخاباتی بدون هیچ ملاحظه ای برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار با « الیاس فتاحی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: آزادی عمل و مشارکت مردم در انتخابات مختلف در جمهوری اسلامی، در مقایسه با بسیاری از کشورها در حد مطلوب بوده است.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه در آستانه انتخابات اخیر ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیاز فعلی مردم تغییر فضای جامعه به سمت گفتمان انتخاباتی است، افزود: این رویکرد نیازمند همکاری نخبگان فرهنگی و مذهبی، بزرگان ایلات و عشایر در جهت بصیرت افزایی و پاسخگویی شبهات نسل جوان بمنظور مشارکت حداکثری آحاد مردم پای صندوق آرا است.

 

وی با اشاره به اینکه از عوامل مهم ایجاد انگیزه برای حضور مردم، تضمین سلامت انتخابات و جلوگیری از اعمال سلیقه هاست، یادآور شد: برخی با سوءاستفاده از وضعیت اقتصادی و خرید آرا، قصد پیروزی در انتخابات را دارند و زمزمه هایی از سوی برخی نامزدها جهت پیروزی با استفاده از قدرت مالی به گوش می رسد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  با تاکید بر لزوم برخورد قاطع مسئولین انتخابات با عوامل آسیب رای خرید و فروش آرا مردم، گفت: تغییر نظرات مردم با توسل به خرید آرا انتخاباتی، توهین به کرامت انسانی آنها است.

 

امام جمعه ایلام  با اشاره به اینکه بایستی به دور از هر گونه ملاحظه کاری، مسببین خرید و فروش آراء را با قدرت به دست قانون سپرد، خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری شایسته گزینی کنند و شخصی را برگزینند، که با تکیه بر توان داخل مشکلات را حل کند، نه اینکه منتظر حل مشکلات از طرف دشمنان باشد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به حجم وسیع تبلیغات رسانه های بیگانه برای بزرگنمایی برخی مشکلات فعلی کشور، افزود: دشمن هیچ گاه بدنبال تبلیغ و بیان نوآوری ها، توانمندی ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نبوده و طبیعتا درپی برجسته نمودن نقاط ضعف کشور و بیان مبالغه آمیز آن است.

 

وی در ادامه  با اشاره به وجود ظرفیتها و منابع طبیعی بی شمار استان، شرط بهره مندی از این مواهب خدادادی را برخورداری استان و کشور از مدیریت توانا دانست و خاطرنشان کرد: استان در بحث پارلمان شهری، نیاز به تغییر دارد مردم سعی کنند، با توجه به تخصص و توانمندی نامزدها، افراد شایسته را انتخاب کنند.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1055481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha