جنایت شهادت دختران افغانستانی توجیه ماندن آمریکا در این کشور است

جامعه روحانیت شهرستان ورامین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جنایت شهادت دختران افغانستانی توجیه ماندن آمریکا در این کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جامعه روحانیت شهرستان ورامین بمناسبت شهادت جمعی از دانش آموزان مظلوم افغانستانی توسط تروریست ها بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم
بای ذنب قتلت ؟!
به راستی دانش آموزان دخترِ هَزاره ای به کدامین گناه باید کشته شوند ؟!
در تمام دنیا مدرسه ، محلی امن و آرام برای آموزش افراد است. در افغانستان اما، در دبیرستانی که مزین بنام سیدالشهداء (ع) می باشد چرا باید چنین اتفاق دهشتناکی علیه نوجوانان مظلوم شیعه افغانی صورت گیرد؟
بسیاری از کارشناسان معتقدند این حرکت های کور توسط ایادی آمریکا صورت می گیرد تا توجیهی بر ماندن آنها در افغانستان به بهانه امنیت آفرینی باشد. این سایه شوم آمریکای جنایتکار است که در هر کجایی که حضور دارد چنین حوادثی را به دنبال خواهد داشت. ما نیز به سهم خود شهادت و زخمی شدن تعداد قابل توجهی از عزیزان افغانی را به ملت شریف افغان خصوصا شیعیان هَزاره و روحانیت و مهاجرین عزیز ساکن در شهرستان ورامین  تسلیت عرض نموده و این جنایت وحشیانه را محکوم می نماییم و از مقامات محترم وزارت امور خارجه کشورمان می خواهیم تا با بکارگیری تمام ظرفیت های خود برای مجازات عاملان این جنایت در دادگاه های بین المللی استفاده نماید.

جامعه روحانیت شهرستان ورامین

کد خبر 1055484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha