قبل از تایید شورای نگهبان هیچ تبلیغات انتخاباتی ندارم/ ۶۴ برنامه اقتصادی و فرهنگی در دولت آینده ارایه می دهم

محمد نامی پس از حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد و در جمع خبرنگاران گفت: ۶۴ برنامه اقتصادی و فرهنگی در دولت آینده ارایه می دهم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمد نامی، وزیر ارتباطات دولت احمدی نژاد با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

وی با حضور در جمع خبرنگاران در مورد برنامه های تبلیغاتی خود برای حضور در این دوره از ریاست جمهوری گفت: من متعلق به ارتش جمهوری اسلامی هستم و سال ها در این سازمان خدمت کرده و سال ها نیز به عنوان معاون وزیر دفاع و پس از آن در وزارت ارتباطات و همچنین مرکز مطالعات بین المللی متعلق به ارتش و پس از آن در مرکز ژئوپولوتیک در خدمت مردم بودم.

 

نامی ادامه داد: در چهار سال آینده برای ریاست جمهوری 64 برنامه آماده کردم. اعتقاد دارم تمام نامزدهای مورد نظر باید مورد تأیید شورای نگهبان قرار بگیرند و نباید پیش از تأیید صلاحیت ستادی و یا تبلیغات و یا معرفی افراد کابینه صورت گیرد و تمامی این موارد باید همگام با تأیید شورای نگهبان انجام شود و قبل از این تأیید هیچ کار تبلیغاتی انجام نمی دهم.

 

وی با بیان اینکه در شش ماه اول اولویت خود را برای تعادل در وضع معیشت مردم قرار داده ام، خاطرنشان کرد: برابر ماده 57 قانون اساسی قوای مجریه، مقننه و قضاییه زیر نظر ولایت مطلقه فقیه هستند و کسی که به عنوان کاندیدای مورد نظر اقدام به ثبت نام می کند، باید این ماده را قبول و به رأی مردم احترام بگذارد.

 

نامی تصریح کرد: نیروهای مسلح را به خوبی می شناسم و امروز جمهوری اسلامی در بعد دفاعی و نظامی در رده اول در میان کشورهای غرب آسیا قرار دارد و این موضوع از اقداماتی که در چند سال اخیر رخ داده است، مشخص است.

 

وی با اشاره به اینکه هواپیمای ارتش آمریکا توسط سامانه سوم خرداد به زمین نشسته شد، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی از نظر دفاعی در میان کشورهای دنیا رتبه قابل توجه ای دارد. وقتی ما توانستیم هواپیمای آر کیو 180 آمریکا را در خاک خود به زمین بنشانیم، نگاه سایر کشورها به قدرت دفاعی ما تغییر کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی به لحاظ منابع چیزی کم ندارد و باید این منابع به ثروت تبدیل شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

 

نامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی در آینده نیازمند برخی تغییرات است که باید در ساختار جدید قرار گیرد. ما نیازمند اجرای سند آمایش ملی سرزمینی هستیم و اجرای آن را به عنوان مهمترین حلقه مفقوده توصیه می کنم.

 

نامی ادامه داد: اولویت در برنامه های من زنان، جوانان و خانواده هستند و به صورت مستقل وارد شده و به لحاظ تفکر و نوع عمل اصولگرا هستم.

 

نامی در مورد برنامه های اقتصادی خود تصریح کرد: در برنامه های اقتصادی 17 اقتصاددان به بنده کمک کردند و در تدوین برنامه های فرهنگی نیز 12 نخبه فرهنگی در تدوین این برنامه ها مرا یاری رساندند.

 

وی گفت: برای حضور در انتخابات ضرورتی برای مشورت با احمدی نژاد نبوده است و بر اساس شعار قانون، اخلاق و دولت مقتدر وارد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شده ام.

 

 

 

 

کد خبر 1055530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha