۱۷ گروه سرود فعال طرح «ایران قوی» کانون های مساجد استان اردبیل حمایت مالی می شوند

سقاء گفت: ۱۷ گروه سرود فعال طرح «ایران قوی» کانون های مساجد استان اردبیل در راستای توانمندی سازی و جذب نوجوانان و جوانان به این کار فرهنگی حمایت مالی می شوند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 17 گروه سرود فعال طرح «ایران قوی» کانون های مساجد استان اردبیل در راستای توانمندی سازی و جذب نوجوانان و جوانان به این کار فرهنگی حمایت می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: 67 گروه سرود توسط کانون های مساجد استان در سامانه بچه های مسجد ثبت شده اند که 17 گروه سرود رتبه های خوبی را در طرح ملی «ایران قوی» کسب کرده اند که از آنها حمایت مالی خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این حمایت ها شامل اختصاص اعتیاد ده میلیون ریالی برای هر گروه سرود جهت تهیه لباس متحد الشکل و نیز هزینه کرد در حوزه آهنگ سازی، آموزش و توانمندسازی اعضای گروه به فراخور نیازمندی است.

 

وی خاطر نشان کرد: برخی از این گروه های سرود با تولید آثار فاخر و ثبت در سامانه بچه های مسجد رتبه های شایسته تقدیر را در کشور کسب کرده اند.

 

سقاء اضافه کرد: امیدواریم با حمایت های صورت گرفته و تلاش و پیگیری خود کانون های منتخب شاهد رشد و شکوفایی گروه های سرود در اجرا و آثار فاخر و ارزشمند باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: آثار تولیدی این گروه های سرود در طرح ملی «فهما 2» نیز به نمایش گذاشته خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در این طرح ملی نیز جایگاه مناسبی را برای کانون های مساجد استان اردبیل کسب کنیم.

 

سقاء اظهار داشت: استفاده از ابزارهای هنری همچون گروه های سرود حضور نوجوانان و جوانان در مساجد را افزایش داده و این اقدام در برنامه ریزی های فرهنگی مدنظر مدیران کانون ها است.

کد خبر 1055553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha