فعالیت نیروی توانا و متخصص نیاز هلال احمر است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به حساسیت و اهمیت فعالیت جمعیت هلال احمر در امدادرسانی ها، گفت: فعالیت نیروی دانا، توانا و متخصص نیاز هلال احمر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(21اردیبهشت)، در دیدار با مدیرعامل و مسئولان ستادی این جمعیت که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به حساسیت ارائه خدمات در هلال احمر، اظهارداشت: نحوه خدمات در هلال احمر برخلاف دستگاه های دیگر به گونه ای است که اگر در انجام وظایف خود کوتاهی کنند آثار آن در کوتاه مدت مشاهده می شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ارائه خدمات با کمیت و کیفیت بالا از مشخصه های جمعیت هلال احمر است، عنوان داشت: هلال احمر نیازمند نیروهای دانا، توانا و متخصص است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: باید دوره های آموزشی و مداوم برای نیروهای هلال احمر برگزار شود، این دوره های برای افزایش کارایی ضروری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به زحمات جمعیت هلال احمر لرستان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: هلال احمر در این زمینه اقدامات فراوانی انجام داده است.

 

وی بر ضرورت افزایش و تجهیز ماشین آلات و امکانات هلال احمر تأکید کرد و افزود: این مهم برای ارائه خدمات بهتر به آسیب دیدگان و افراد نیازمند امداد مؤثر است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه جوانان در جمعیت هلال احمر از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، گفت: تقویت این جایگاه و تعمیق معرفت دینی جوانان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

کد خبر 1055569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha