نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه می شود 

حجت الاسلام مرتضی احمدی گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی نماز عید سعید فطر در فضای باز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «مرتضی احمدی» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و در پیش بودن عید سعید فطر، گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی نماز عید سعید فطر در فضای باز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه می شود.


مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهر جیرفت در تشریح این مطلب، افزود: به احتمال قریب به یقین پنج شنبه آتی عید سعید فطر است و نماز عید فطر در فضای باز مصلی جیرفت و به امامت حجت الاسلام کمالی امام جمعه موقت اقامه می شود.


وی تاکید کرد: نمازگزاران می بایست برای حفظ سلامت خود و سایرین و برای جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا با ماسک وارد شده و مهر نماز، سجاده، زیر انداز نیز بهمراه داشته باشند.


حجت الاسلام احمدی ابراز کرد: طبق مصوبه وزارت بهداشت و کمیته شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نماز عید سعید فطر در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی باید در فضای باز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه شود.


مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهر جیرفت در خاتمه عنوان کرد: در روز عید سعید فطر اکیپ هایی از کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جمع آوری زکات فطریه در مصلی مستقر می شوند بنابراین مومنین نماز گزار می توانند فطریه های خود را برای حمایت از نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دهند.


وی در خاتمه یادآور شد: با رسيدن به سی ‌امين روز از ماه مبارک رمضان و جمع شدن سفره بی نهايت رحمت الهی پروردگار، با اقامه نماز عيد فطر و انجام اعمال شب و روز عيد سعید، برای خود توشه ای ذخیره می کنیم.

 

شایان ذکر است؛ نماز عید سعید فطر در جنوب کرمان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اقامه می شود.

کد خبر 1055620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha