اجرای پویش «هر خانه، یک مسجد» توسط کتابخانه عمومی معرفت اندیمشک

مسئول کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک از اجرای پویش «هر خانه، یک مسجد» همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

«شادی عاطفی‌مهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به شرایط کرونایی و اعمال محدودیت‌ها و همچنین ممنوعیت برگزاری تجمعات اظهار کرد: به منظور گرامیداشت ماه رمضان و با توجه به فرارسیدن شب‌های قدر، کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک نسبت به انجام برنامه‌هایی در فضای مجازی اقدام کرد تا حال و هوای این ماه مبارک در جامعه ساری و جاری باشد.

 

مسئول کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک از اجرای پویش «هر خانه، یک مسجد» خبر داد و افزود: اعضای کتابخانه با تهیه و ارسال کلیپ‌ها و تصاویری در رابطه با اعمال شب‌های قدر، در این پویش شرکت کردند که آثار ارسالی در صفحات مجازی کتابخانه عمومی معرفت اندیمشک به اشتراک گذاشته شدند.

 

وی اذعان کرد: قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج) توسط اعضا در شب ۱۹ رمضان، شعرخوانی و وصف حضرت علی (ع) توسط همکاران و اعضا، خطاطی و نوحه‌سرایی توسط اعضا در وصف امیرالمومنین (ع) در شب ۲۱ رمضان و نقاشی ماه رمضان با موضوع نماز و روزه از دیگر برنامه‌های کتابخانه عمومی معرفت اندیمشک در ماه رمضان بوده‌اند.

 

عاطفی‌مهر تصریح کرد: طرح «پنجشنبه‌ها با شهدا» توسط کتابخانه عمومی معرفت اندیمشک کلید خورده است که در این راستا، هر پنجشنبه، یک شهید معرفی می‌شود.

 

وی در پایان ضمن تشریح برنامه‌ها و طرح‌های مختلف، متنوع، ابتکاری و مناسبتی کتابخانه عمومی معرفت اندیمشک خاطر نشان کرد: از ابتدای اسفندماه سال ۱۳۹۸ و با شیوع ویروس کرونا، با علاقه به محیط کار و اهداف اصلی کتابخانه‌ها که رضایت عموم است، به صورت روزانه با جدیت در فضای مجازی به فعالیت خود ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم با ایده‌های جدید و همچنین اجرای فعالیت‌های فرهنگی، چراغ کتابخانه‌ها را روشن نگه‌داریم.

 

کد خبر 1055621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha