بالغ بر ۲۰۰ مقاله در همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی پذیرفته شده است

رشیدی گفت: بالغ بر ۲۰۰ نفر مقالات خود را به همایش ارسال کرده اند و پذیرش شده اند و یکصد نفر هم در کنفرانس ثبت نام کرده اند که مقاله ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ناصر رشیدی»، امروز (سه شنبه 21 اردیبهشت) در نشست خبری نخستین همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی، که در دانشگاه «زند» شیراز برگزار شد، گفت: تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی است.

دبیر علمی همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی با اشاره به اینکه این همایش به صورت یک روزه برگزار می شود، افزود: به تعداد همه دانش آموزان به همان تعداد هم افراد به آموزش زبان در موسسات خصوصی پرداخته اند که نشان می دهد که نیاز به زبان انگلیسی احساس شده است.

وی با اشاره به اینکه زبان انگلیسی به عنوان زبان توسعه شناخته شده است، اظهار کرد: بالغ بر 200 نفر مقالات خود را به همایش ارسال کرده اند و پذیرش شده اند و یکصد نفر هم در کنفرانس ثبت نام کرده اند که مقاله ندارند.

دبیر علمی همایش تحولات نوین در عرصه آموزش، ادبیات و ترجمه در زبان انگلیسی با تاکید بر اینکه بستری فراهم می شود که دانشجویان با استادان آشنا می شوند، اضافه کرد: بسیاری از موضوعات پژوهشی بعدی از این کنفرانس ها بیرون می آید.

وی با اشاره به اینکه فراخوان اعلام شد و مقالاتی دریافت کردیم و داوران خوبی را انتخاب کردیم، افزود: سه سخنران کلیدی داریم که هر کدام در یکی از موضوعات سخنرانی می کنند.

رشیدی گفت: به نظر من موسسات خصوصی زبان مکمل تحصیل زبان در مدارس است چون در 2 سه ساعت آموزش و پرورش کاری نمی تواند انجام دهد.

کد خبر 1055631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha