به هیچ جریانی قول نداده ام که دولت تبدیل به یک شرکت سهامی شود/ تلاش می کنم با مشارکت جوانان تحول بزرگ رقم بخورد

سعید محمد با حضور در ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و گفت: با مشارکت جوانان تلاش می کنیم تحولی بزرگ رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سعید محمد، فرمانده سابق قرارگاه خاتم و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

وی با حضور در جمع خبرنگاران در مورد برنامه های انتخاباتی خود گفت: یکی از کارهایی که مد نظرم بود و اتفاق افتاد، کار خیر ثبت نام بود. مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و این مشکلات ناشی از سوء مدیریت و عملکرد کارگزاران نظام و دولت است. گلایه مندی مردم از معیشت و بی عدالتی است و باید شاهد برقراری عدالت در تمام عرصه ها باشیم.

 

وی گفت: مردم گلایه مند از کارگزاران هستند و نه از انقلاب. مردم از بی عملی و سوء تدبیر کارگزاران نگران هستند. سفره آنها هر روز کوچک تر می شود. ایران اسلامی منابع زیادی را در اختیار دارد که می توان با تکیه بر آنها مشکلات را حل کرد.

 

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: با مشارکت جوانان تلاش می کنیم این تحول بزرگ را رقم بزنیم. ما نیازمند جوان گرایی در ساختار و قوانین هستیم و در تمام عرصه ها نیازمند اصلاحات مبتنی بر حضور جوانان هستیم.

 

وی ادامه داد: نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم. با داشتن یک کارنامه خوب و برنامه مدون در تمام عرصه ها وارد این دوره از انتخابات شدم و با دارا بودن یک تیم مجرب و قوی که برخی از آنها را قبل از انتخابات معرفی می کنم در این دوره حضور یافتم.

 

محمد تصریح کرد: برنامه های من برای دهک های پایین است که رضایت آنها را جلب می کند. عدالت در توزیع یارانه ها و مسکن از جمله برنامه هایی است که در پیش داریم. در بخش خودرو که از سوی مدیریت رنج می برد و مردم خودروی ملی را خفت ملی نام می برند، معتقدم باید آن را به فخر ملی تبدیل کنیم. در موضوع بورس نیز بورس باید برنامه های متعددی داریم تا اعتماد را به بورس برگرداندیم.

 

وی اظهار کرد: با رویکرد تولیدمحور تلاش می کنیم شاهد اصلاح ساختار بانکی، اقتصادی بوده و منابع مردم و سرمایه جوان را به سمت تولید بازگردانیم.

 

وی اظهار کرد: از ایرانیان خارج از کشور نیز تقاضا داریم برای ارتقای کشور و توسعه آن مشارکت داشته باشند. اشتغال دغدغه اصلی ماست. در حوزه مسکن نیز به صورت همه جانبه تلاش می کنیم.

 

وی گفت: ساخت کشور و زیرساخت ها یک شبه اتفاق نمی افتد و قابل انجام نیست و طی یک دوره چهار ساله صورت می گیرد.

 

وی اظهار کرد: در روابط خارجی نیز شعار ما اول همسایگان است که 15 کشور در این شعار شرکت دارند. به دنبال تولید و دیپلماسی اقتصادی، بازرگانی، ورزشی و عملی در تمام حوزه ها هستیم و فقط نگاه به 5+1 خطای استراتژیک است.

 

وی در مورد اینکه در صورت اعلام کاندیداتوری حجت الاسلام رییسی آیا به نفع ایشان کناره گیری می کند یا خیر، گفت: تا این لحظه حجت الاسلام رییسی اعلام موضع نکرده و حجت الاسلام رییسی پیشانی مبارزه با فساد و عدالت هستند و عملکرد وی زبانزد مردم است. اجازه دهید بعد از تایید ثبت نام ها و صلاحیت ها نظر خود را اعلام کنم.

 

وی در مورد گرایش خود به احزاب و گروه های سیاسی گفت: هدف من این است که کشور را با تفکر انقلابی و جهادی مبتنی بر علم و دانش هدایت کنیم. بنده به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنم و از ناحیه هیچ جناح و گروهی مورد حمایت قرار نگرفته و نمی خواهم قرار بگیرم. بیشترین آسیب را به کشور فضای دوقطبی اصلاح طلبی و اصولگرایی وارد کرده است و از تمام ظرفیت ها برای اداره کشور استفاده می کنم و به هیچ جریانی هم قول نداده ام که دولت را تبدیل به شرکت سهامی کنم.

 

وی در مورد برجام نیز گفت: برجام توافقی است که دولت و مجلس متعهد به آن هستند و به لحاظ اخلاقی هرگونه تعهد دولت جمهوری اسلامی تعهد دولت های آینده نیز قرار دارد. مشکل برجام نیز این است که طرف مقابل از برجام خارج شده و اگر طرف مقابل به تعهدات اش عمل کند، برجام ادامه می یابد. نباید سفره مردم گرفتار برجام شود. بنده نسبت به دور زدن و خنثی سازی تحریم ها بسیار آشنا هستم.

 

وی در مورد اینکه آیا از رهبری برای حضور در انتخابات اجازه گرفته است، گفت: شأن رهبری بالاتر از این موضوع است، گرچه برخی از افراد مشورت می گیرند که ایشان در این موضوع ورود نمی کنند. بنده همین که دیدم بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت جوانان مطرح شده است بر خود واجب دیدم وارد این عرصه شوم.

 

کد خبر 1055635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha