توزیع ۳۳ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان ساروی

ساداتی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، حدود۳۳ هزارپرس غذای گرم در قالب طرح «اطعام مهدوی» به همت مرکز نیکوکاری شکوفه‌های آسمانی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و قشرهای آسیب‌دیده از کرونا در سطح شهرستان ساری توزیع شده است.

«سید محمد ساداتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با اشاره به فعالیت‌های مرکز نیکوکاری شکوفه‌های آسمانی در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این مرکز حدود چهار سالی است که تاسیس شده و امسال برای سومین سال متوالی در بحث «اطعام مهدوی» در حال فعالیت است.

 

مدیر مرکز نیکوکاری شکوفه‌های آسمانی افزود: در این زمینه با همکاری با  کمیته امداد منطقه یک ساری و خیرین این شهرستان تا روز بیست و ششم ماه رمضان حدود ۳۳ هزار پرس غذای گرم را طبخ و بین نیازمندان توزیع کردیم.

 

وی با بیان اینکه این مرکز نیکوکاری تلاش کرده تا با توجه به شیوع کرونا و فشار اقتصادی که به برخی از خانوارها وارد شده است، کمک‌های انسان‌دوستانه را به شکل مستمر انجام دهد و در ماه مبارک رمضان نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در چند نوبت طبخ و توزیع غذای گرم برای نیازمندان انجام شده است، گفت: امیدواریم که به یاری خداوند متعال این روند نوع دوستی با همراهی خیرین ادامه داشته باشد تا بتوانیم سالیان سال این خدمات را ارائه کنیم. و گره از مشکلات محرومین باز شود.

 

ساداتی ضمن قدردانی از کمیته امداد استان مازندران برای ایجاد آشپزخانه های «اطعام مهدوی» و همراهی کمیته امداد منطقه یک ساری برای انتخاب مرکز نیکوکاری شکوفه های آسمانی جهت پخت غذای گرم ویژه افطار و سحر نیازمندان، افزود: اجرای این طرح  در روزهایی که کرونا به مردم و کسب و کارها آسیب وارد کرده است یک نقطه روشن است چرا که بخشی از آلام نیازمندان را کم می کند.

کد خبر 1055660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha