ظرفیت های بالقوه شهر خرم آباد باید فعال شوند

خادمی بهره برداری بهینه از ظرفیت های بومی را بستر رشد و توسعه دانست و گفت: فرصت های بالقوه بسیاری در خرم آباد وجود دارد که باید فعال شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(21 اردیبهشت) در مراسم افتتاح پروژه های عمران شهری خرم آباد با گرامیداشت روز خرم آباد، اظهار داشت: خرم آباد بزرگترین مرکز استان و پرجمعیت‌ترین شهر لر نشین کشور است که باید با حساسیت و تعصب، این شهر را به جایگاه واقعی خودش برسانیم .

 

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت های خدادادی گسترده در شهر خرم آباد، افزود: بهره برداری بهینه از این ظرفیت ها بستر تحقق رشد و توسعه است.

 

وی با اشاره محرومیت های موجود در شهر خرم آباد، ادامه داد: فرصت های از دست رفته در گذشته باید جبران شوند و ظرفیت‌های بالقوه بسیاری که در خرم آباد وجود دارد را فعال کنیم .

 

خادمی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات عدیده مانند تحریم ها و سیل گذشته اقدامات اثرگذاری در شهر خرم آباد رخ داده و کارهای بزرگی علیرغم آنکه بخش عمده‌ای از انرژی استان صرف بازگرداندن و احیا زیرساخت های از دست رفته بر اثر سیل شده، صورت گرفته است .

 

استاندار لرستان یاد آور شد: از اقدامات موثر در شهرداری خرم آباد پرداخت بدهی های این دستگاه و صرفه جویی در هزینه های غیرضروری است که در نوع خود یک امتیاز محسوب می شود و ادامه کار را در آینده راحت تر می کند.

 

خادمی با اشاره به افتتاح 6 پروژه عمرانی در روز نکوهداشت خرم آباد، افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این تعداد طرح عمرانی اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

استاندار لرستان از پل آیت الله کمالوند، پل اناری، ایجاد مرکز مستقل بایگانی شهرداری، ایجاد سرای محله شهدای پشت بازار، بلوار کاوه و تجهیز و بازسازی خودرو اطفاء حریق به عنوان ۶ پروژه عمران شهری خرم آباد یاد کرد که در مراسم امروز افتتاح شد و افزود: بهره برداری از ترمینال خرم آباد، پل های تخریب شده از سیل گذشته، بوستان ها و طرح تفصیلی شهر خرم آباد از دیگر اقدامات مهم و اثر گذار در این دوره شهرداری خرم آباد است که به سامان رسیده‌اند.

کد خبر 1055685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha