اهمیت انتخابات به سلامت آن و مشارکت گسترده مردم است

محمدی با بیان اینکه، اهمیت انتخابات به سلامت آن و مشارکت گسترده مردم است، گفت: مشارکت بالا و اعمال نظر مردم در جمهوری اسلامی یکی از اصول دموکراسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «فتاح محمدی» امروز (۲۱ اردیبهشت ماه) در نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در تلاش برای برگزاری انتخاباتی با کارنامه قابل قبول مجریان انتخابات در استان هستیم.

 

دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را از اولویت های مهم این ستاد دانست و گفت: ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ قطعا کاری بزرگ در جمهوری اسلامی شکل خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه، اهمیت انتخابات به سلامت آن و مشارکت گسترده مردم است، یادآور شد: مشارکت بالا و اعمال نظر مردم در جمهوری اسلامی یکی از اصول دموکراسی است.

 

محمدی ابراز داشت: میزان مشارکت مردم و نقش آفرینی آنها در انتخابات عامل تضمین و تقویت نظام است و با توجه به شرایط باید برای برگزاری هرچه باشکوهتر این امر مهم تلاش کنیم.

 

دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مجریان، بازرسان و مجموعه دست اندرکاران انتخابات ۲۸ خرداد ماه در استان باید بر اساس قانون، شرع و عرف و بدون در نظر گرفتن گرایشات سیاسی و با رعایت قانون مداری در برگزاری انتخاباتی سالم و امن تلاش کنند.

 

وی گفت: قانوندانی و تعامل خوب و مفید با همه دست‌ اندرکاران برگزاری انتخابات سرلوحه کار باشد و با استفاده از تجربیات گذشته نسبت به تامین امکانات و تجهیزات اقدام لازم به عمل آورده شود.

 

محمدی از مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان و همه نیروهایی که در زمینه سازی برای برگزاری با شکوه انتخابات براساس برنامه زمان بندی شده ستاد انتخابات کشور در فضای قانونی، امن و سالم تلاش می کنند، تقدیر کرد.

 

گفتنی است در این نشست، مسئولین کمیته های ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در استان را ارائه دادند.

کد خبر 1055719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha