پنجمین مرحله توزیع گوشت گوسفندی ویژه نیازمندان با محوریت کانون های فرهنگی مساجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی گفت: پنجمین مرحله توزیع گوشت گوسفندی ویژه نیازمندان با محوریت کانون های فرهنگی مساجد برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی رزمایش مواسات و همدلی گفت: حمایت از محرومان و تهیه و توزیع بسته های معیشتی از محورهای برنامه ریزی شده با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در ماه مبارک رمضان است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: توجه به نیازمندان و رسیدگی به احوال معیشتی آنان یکی از دستورات و رویکردهای دینی و الهی است که در این زمینه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره پیشگام هستند.

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه راهیان نور همکاری لازم را در قالب برپایی رزمایش مواسات و همدلی در قالب توزیع گوشت گرم با کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر داشته اند.

وی اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع ۲ تن گوشت گرم را در سطح استان البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در نظر داشتیم که بازخوردهای موثری داشت و زمینه رضایت محرومان را ایجاد کرد.

رئیس مرکز نیکوکاری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: مساجد به عنوان محور و خاستگاه فعالیت های اجتماعی است و آنچنان که انتظار می رود در جریان رزمایش مواسات و همدلی نیز حضور پررنگی دارند. 

 

 

کد خبر 1055727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha