فراخوان نام نویسی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در آران و بیدگل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: ۱۳ خرداد ماه آخرین مهلت نام نویسی علاقه مندان به شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.

مهدی حافظیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ثبت نام علاقه مندان به شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده است، تا ۱۳ خردادماه ادامه دارد. 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل افزود: نام نویسی از داوطلبان صرفا از طریق تارنمای رسمی مسابقات به نشانی www.quraniran.ir انجام می‌شود.

 

حافطیان افزود: این مسابقات ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل عنوان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۳۱۵۴۷۵۵۵۳۵ داخلی ۴ تماس حاصل نمایند.        

        

                                

 

حافظیان افزود:  در چهل و سومین دوره این مسابقات در سال گذشته، سه نخبه قرآنی از شهرستان آران و بیدگل به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.

 

تربیت بیش از ۶۰۰ حافظ کل قرآن و بیش از یک هزار قاری و برگزاری آیین‌هایی جزء خوانی سراسری در آران و بیدگل،  این شهرستان را به عنوان شهر نمونه قرآنی کشور معرفی کرده است./

کد خبر 1055730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha