نماز عید فطر در فضای باز برگزار می‌شود

محمدابراهیم زارعی اعلام کرد: نماز عید فطر در فضای باز و با محدودیت زمانی برگزار می‌شود.

محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: هرگونه تجمعات در فضای بسته را نگران کننده و خلاف مقررات است.

 

وی با بیان اینکه ما نگران سلامت مردم هستیم، افزود: اعمال محدودیت‌ها به دلیل توجه به سلامت مردم و ایجاد آرامش میان آنها است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، بر ضرورت کنترل و نظارت دقیق بر مسیرهای ورودی و خروجی استان تاکید و یادآوری کرد: این ممنوعیت از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت برقرار است.

 

زارعی ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان، همراهی اصناف و بازاریان و تلاش‌های سایر دستگاه‌های استان که موجب ثبات وضعیت شده، یادآوری کرد: با توجه به بازگشایی مشاغل ردیف‌های ۱ و ۲ خواستار تشدید بازدیدها و نظارت‌ها شد.

 

وی با یادآوری خطر تجمع در محیط‌های مسقف، خاطرنشان کرد: رستوران‌ها فعلا به صورت بیرون‌بر فعالیت کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در خصوص برگزاری امتحانات پایه‌های ۹ و ۱۲ به صورت حضوری، اظهار داشت: حوزه‌های امتحانی سال گذشته مناسب بود اما برای بهتر شدن، آموزش پرورش می‌تواند آسیب‌ها و نواقص احتمالی را شناسایی و رفع کند و خانواده‌ها نیز باید توجیه شوند.

 

زارعی در بحث واکسیناسیون گروه‌های اول و دوم در استان از مجریان این اقدام مهم تشکر کرد و خواستار افزایش اطلاع‌رسانی به منظور مراجعه افراد جامانده این گروه‌ها شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه مکلفیم کمک کنیم تا کمترین آسیب و ابتلای جدید را داشته باشیم.

 

گفتنی است، در حال حاضر وضعیت رنگبندی هشت شهرستان استان نارنجی و شهرستان‌های مریوان و سروآباد زرد است.

کد خبر 1055762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha