کارهای جهادی در کردستان باید تقویت و حمایت شوند

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی گفت: جهاد علمی، فرهنگی و سازندگی از کارهای ارزشمند است که باید در استان ترویج، تقویت و حمایت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار با جمعی از جهادگران بسیج سازندگی کردستان اظهار کرد: ترویج کار جهادی در استان ضروری است و باید کارهای جهادی استان تقویت و حمایت شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: هجرت از شاخصه‌های انسان جهادگر و مومن است و هجرتی که با نیت الهی توام باشد ثمره آم منجر به حرکات معنوی می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی به کار شرافتمندانه تعبیر شده‌اند و براین اساس اردوهای جهادی در دانشگاه‌ها، مدارس و محلات کاری شرافتمندانه و ارزشمند محسوب می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر حمایت از جوانان تاکید کرد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از جوانان در راستای حمایت از جوانان از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این جلسه از اجرای 800 پروژه فنی و محرومیت‌زدایی سپاه در کردستان خبر داد و گفت: سال گذشته علاوه بر اجرای این تعداد پروژه، 500 واحد مسکن مددجوی کمیته امداد، توسط جهادگران استان احداث شد.

 

علی اصغر عزیزی‌فر افزود: ایجاد دو هزار و 498 فرصت شغلی از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه، آزادسازی 137 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و خدمت‌رسانی به مردم در ایام کرونا از دیگر خدمات جهادگران بسیج سازندگی در کردستان بوده است.

 

وی توزیع 186 هزار و 600 بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه و توزیع ماسک و البه بیمارستانی و شیلد را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان دانست.

 

گفتنی است، 17 تا 23 اردیبهشت ماه بعنوان هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است.

 

کد خبر 1055789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha