تایید یا رد صلاحیت نهایی داوطلبان شورای شهر ۲۴ اردیبهشت ابلاغ می‌شود

عالمی نیسی گفت: نظر قطعی و نهایی هیات نظارت بر انتخابات استان در خصوص تایید یا رد صلاحیت به داوطلبان شوراهای کلانشهراهواز و شهر الهایی که شکایت کرده بودند، ۲۴ اردیبهشت توسط فرمانداری ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال عالمی نیسی» شامگاه (شنبه ۲۱ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، رسیدگی و بررسی نهایی به شکایت داوطلبان شوراهای شهرهای اهواز و الهایی که توسط هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند از نهم اردیبهشت توسط هیات نظارت استان آغاز شده بود و امشب ۲۱ اردیبهشت به پایان می رسد. 

 

فرماندار کلانشهر اهواز افزود: هیات نظارت استان، نظر قطعی و نهایی خود را در خصوص نتیجه رسیدگی به شکایات داوطلبان ردصلاحیت شده در هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان، ۲۲ اردیبهشت به ستاد انتخابات استان خوزستان ابلاغ می کند.

 

وی اضافه کرد: همچنین ذستاد انتخابات استان نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان را ۲۳ اردیبهشت در خصوص نتیجه شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان به فرمانداری ابلاغ و فرمانداری اهواز نیز ۲۴ اردیبهشت به داوطلبان ابلاغ می کند.

 

رئیس حوزه انتخابیه اهواز در پایان تصریح کرد: ۲۸ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز و شهر الهایی در هیات اجرایی و ۸۳ نفر در هیات نظارت شهرستان به علت نواقص مدارک و عدم صلاحیت، رد صلاحیت شدند.

 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در روز (جمعه ۲۸ خرداد) برگزار می شود.

 

کد خبر 1055812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha