مروری بر خدمات مومنانه ناحیه حضرت امیر کرمان طی یکسال اخیر/ ۳۳۰ بسته معیشتی در عید فطر توزیع می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین کرمان با اشاره به توزیع ۳۳۰ بسته معیشتی به مناسبت عید فطر، کمک های مومنانه یک سال اخیر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حمیدرضا حسینخانی، چهارشنبه(۲۲ اردیبهشت) در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت عید فطر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در راستای طرح شهید سلیمانی بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع شد.
 

 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین افزود: امروز با همکاری خیرین و سپاه ثارالله ۳۳۰ بسته هر یک به ارزش ۶۰۰ هزار تومان در میان آسیب دیدگان از کرونا در راین، گلباف، ماهان، باغین و شهرک های صنعتی و پدر توزیع می شود.

 



وی ادامه داد: این کمک ها توسط فرماندهان پایگاه و ائمه جماعت و شبانه در میان افراد از قبل شناسایی شده، توزیع می شود.

 



حسینخانی اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، نزدیک ۵ هزار وعده غذای گرم، ۳۰۰ بسته بهداشتی و ۴ هزار قرص نان توزیع کردیم.

 



وی در بخش دیگری از سخنانش ساخت ۲۸ منزل مسکونی با همکاری کمیته امداد، ۱۶ سری جهیزیه، ۶۵ چشمه سرویس بهداشتی در رودبار و ۳۰ چشمه در ریگان را بخش دیگری از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

 



حسینخانی تصریح کرد: در سیل اخیر نیز بسیجیان ناحیه مقاومت حضوری  پررنگ داشتند و ۵ گروه جهادی نیز اعزام و ۵ هزار بسته آب معدنی توزیع شد.

 



وی در پایان گفت: در راستای حمایت از کشاورزان جنوب استان هفت تن پیاز خریداری کردیم.
 

کد خبر 1055909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha