دعوت مدیرکل امدادمازندران از فرهنگیان برای پیوستن به طرح «ایران مهربان»

حجت الاسلام عالیشاه از اجرای طرح«ایران مهربان» با هدف جذب حامی برای ایتام جهت افزایش سرانه این قشر از جامعه مدجویی خبر داد و گفت: تلاش داریم زمینه مشارکت فرهنگیان استان مازندران با این طرح فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیرعالیشاه» امروز(22اردیبهشت) در دیدار با «علیرضا سعدی پور» مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در مورد طرح «ایران مهربان» اظهار کرد: سه هزار نفر از ایتام و هشت هزار و ۹۰۰ نفر از فرزندان طرح محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند و سرانه ایتام ۳۰۰ هزار تومان است که در تلاشیم تا با کمک خیران  این سرانه را افزایش دهیم  و سرانه را به ۷۰۰هزار تومان برسانیم.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه افزایش سرانه ایتام با یک همدلی ویژه انجام می شود، افزود: طرح ایران مهربان از شهریور ماه سال گذشته آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه قرار است در این طرح از ظرفیت کارمندان ادارات برای مشارکت آنان به عنوان حامی برای ایتام و محسنین استفاده ‌شود، بیان کرد: همه با کمک یکدیگر و با وفاق باید دست به دست هم دهیم تا خدمات شایسته ای به نیازمندان ارائه دهیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی مردم نوعدوست، خیران و مسئولان استان گفت: هدف ما رفع مشکلات نیازمندان و نشاندن لبخند رضایت بر چهره آنها است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم در این دیدار گفت: همه کارکنان آموزش و پرورش استان در اجرای طرح ایران مهربان آمادگی همکاری با کمیته امداد را دارند.

 

«علیرضاسعدی پور» بیان کرد: جامعه فرهنگیان استان هم به طرح ایران مهربان می پیوندند.

 

 وی اذعان کرد:اینکه هر کارمندی می‌تواند کمک مالی خود را به صورت مستقیم به حساب یتیم تحت حمایت خود واریز کند، زمینه جلب اعتماد عمومی را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 1055917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha