کمک مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل (ع) به نیازمندان در روز عید فطر

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان گفت: مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل (ع) شیروان در روز عید فطر به نیازمندان کمک می کند.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل (ع) شیروان در نظر دارد با توکل به خدا و یاری خیرین عزیز به همین مناسبت بسته های  غذایی تهیه و بین مددجویان و نیازمندان توزیع کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان بیان کرد: خیرین عزیز و بزرگوار می توانند به هر میزان و توانایی مالی که تمایل دارند در این امر خیر  مشارکت داشته باشند و کمک های نقدی خود را به شماره کارت مرکز نیکوکاری 6037691990099996 واریز کنند و کمک های غیر نقدی را به مرکز تحویل دهند.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: پس از پایان جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی گزارش عملکرد اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی توزیع 60 جفت کفش بچگانه و بزرگسال بین نیازمندان، هزینه بُن نان رایگان به مبلغ 22 میلیون ریال به چهار نانوایی و 20 میلیون ریال هزینه دارویی و درمانی و پزشکی (شامل هزینه خرید دارو و هزینه درمانگاه هلال احمر و ترخیص بیمار از بیمارستان و هزینه دندانپزشکی) برای نیازمندان این شهرستان را از جمله اقدامات صورت گرفته سال گذشته در ایام کرونا ذکر کرد.

 

 وی تصریح کرد: همچنین توزیع بسته های غذایی، غذای گرم، پرداخت قبوض منازل نیازمندان و تعمیرات بخاری و ایزوگام منازل و غیره از دیگر کمک های صورت گرفته برای محرومان این شهرستان بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان گفت: با توجه به شیوع کرونا و بیکاری بخش زیادی از مردم، این اقدامات با هزینه خیران شهر برای کمک به خانواده های نیازمند صورت گرفته که همچنان ادامه خواهد یافت.

 

محمدزاده قانعی با اشاره به فعالیت این کانون در زمینه تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک، خاطر نشان کرد: تاکنون تعداد زیادی ماسک نیز به اقشار نیازمند، کارگر، مددجویان کمیته امداد، خانواده های زیر پوشش بنیاد شهید و جامعه نابینایان شهرستان اهدا شده و تعدادی ماسک رایگان نیز بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده که این کار تکرار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1055931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha