خادمین موکب های عزاداری در تهیه غذا نیازمند همکاری داشتند

سرهنگ پاسدار شبانی زاده افزود: خادمین موکب های عزاداری که در ایام محرم نقش آفرینی می کردند این روزها به یاد سالار شهیدان در رفع نیاز جامعه همکاری می کنند.

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده در گفت و گو با خبرگزاری شبستان اصفهان به همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان برای کمک به نیازمندان اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان بیش از 12 هزار پرس غذای گرم و 300 بسته معیشتی در شهرستان نطنز آماده و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز ادامه داد: خیرین برای تهیه بسته های معیشتی 9 میلیارد ریال کمک کردند و برای تهیه بسته های غذایی نیز بیش از یک میلیارد ریال در تهیه اقلام غذایی کمک کردند.

 

وی با اشاره به همبستگی و همکاری تشکل های مختلف مردمی و بسیجیان تصریح کرد: خادمین موکب های عزاداری که در ایام محرم نقش آفرینی می کردند این روزها به یاد سالار شهیدان در رفع نیاز جامعه همکاری می کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز ادامه داد: برای کاهش مشکلات زندگی مردم به ویژه اقشار کم درآمد نیازمند همکاری و همبستگی بین اقشار و گروه های مختلف هستیم تا از این شرایط سخت بگذریم و سربلند و سرافراز باشیم.

 

کد خبر 1055938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha