خادمیاران رضوی۱۲۰بسته معیشتی بین نیازمندان بهنمیری توزیع کردند

ولی تبار از تهیه ۱۲۰ بسته سبد کالا در قالب پویش «سفره ای به وسعت ایران» توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی بهنمیر و همراهی خیرین و توزیع آن بین نیازمندان منطقه خبرداد و گفت: ۴۰۰ پرس غذای گرم نیز به همت همین خادمیاران بین محرومین توزیع شد .

«شجاع ولی تبار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح عملکرد خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر در بحث تهیه و توزیع  کمک مؤمنانه در سایه‌ی خدمت کریمانه به مناسبت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همزمان با ماه رمضان آشپزخانه طرح «اطعام مهدوی» با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، خیران، دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر، سپاه کربلا، خیریه آبشار عاطفه ها در بابلسر افتتاح شد.

 

دبیر دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر بیان کرد: خادمیاران رضوی این شهرستان به نیت سردار سلیمانی با حضور در آشپزخانه «اطعام مهدوی» اقدام به پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان می کنند.

 

وی با بیان اینکه با همراهی مردم و خادمیاران رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) 400 پرس غذا تهیه و با هدف رونق بخشیدن به سفره های افطار و سحر بین نیازمندان توزیع شد، افزود: تمامی مراحل پخت و توزیع وعده های غذایی در این آشپزخانه با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید ستادملی مقابله با کرونا همراه است.

ولی تبار با بیان اینکه غذاهای طبخ شده با عنوان «یه لقمه مهربونی» روانه سفره های نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی می شود، یادآورشد: هزینه طبخ این مقدار غذای گرم به مبلغ ۳۰میلیون ریال توسط خادمیاران بخش بهنمیر تامین شده و غذای حاصله بین نیازمندان منطقه بهنمیر توزیع شد.

 

وی همچنین از تهیه ۱۲۰ بسته سبد کالا در قالب پویش «سفره ای به وسعت ایران» توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی بهنمیر  و همراهی خیرین بخش بهنمیر و توزیع آن در بین نیازمندان منطقه خبرداد. 

ولی تبار با بیان اینکه هزینه ۲۰ بسته از این تعداد توسط یکی از خادمیاران به ارزش ۱۰ میلیون تومان تامین شد، افزود: مابقی هزینه ها توسط سایر خادمیاران و خیرین تامین شده است .

 

وی در خاتمه به ابتکار خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع)برای برپایی کلاس آموزش قرآن به نوجوانان دختر و پسر در مسجد المهدی(عج) شهرک ساحلی شهرستان بابلسر اشاره کرد و گفت: سرکار خانم عبداله پور در طول ماه مبارک رمضان نسبت به آموزش قرآن کریم به آینده سازان این مرز و بوم اهتمام ویژه داشتند.

کد خبر 1055954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha