آموزش، ستون فقرات تحول در حوزه است

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که ستون فقرات تحول در حوزه، آموزش است، گفت: آموزش در عین حالی که باید به خوبی و در چارچوب استانداردها عملیاتی شود، اما در تدابیر آن نباید اضطراب ساز عمل کرد.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالکریم بهجت پور» در مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران که در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، از خدمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، معاون سابق آموزش تقدیر و تشکر کرد.

وی تدوین برنامه پنج ساله حوزه های علمیه خواهران در بخش آموزش، ایجاد برخی گروه های علمی، راه اندازی سامانه مدرس با کمک مرکز فناوری و پذیرش به صورت پیشرفته را برخی از خدمات حجت الاسلام والمسلمین فاضل برشمرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که ستون فقرات تحول در حوزه، آموزش است، افزود: هر فردی در حوزه باید احساس کند که در مرکز اصلاح قرار دارد، تا سرعت تحقق برنامه ها و آرزوها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: آموزش در عین حالی که باید به خوبی و در چارچوب استانداردها عملیاتی شود، اما در تدابیر آن نباید اضطراب ساز عمل کرد، یعنی مدل برنامه ریزی و تصمیم گیری در معاونت آموزش نباید مدل اضطراب ساز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور تصریح کرد: مسئولان آموزشی برای اتخاذ تصمیمات صحیح و حرکت به سمت پیشرفت و تعالی در برنامه ها، لازم است در تصمیم سازی ها با طلاب، اساتید، مدیران و ... گفت و گو داشته باشند و مجموع نظرات را ببینند.

وی یکی دیگر از وظایف معاونت آموزش را بهره مندی حداکثری از سامانه مدرس در دوران کرونا و پساکرونا عنوان کرد و بیان داشت: این سامانه می تواند کمک زیادی به طلاب خواهر به ویژه طلاب متأهل در بحث آموزش و تحصیل انجام دهد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران در پایان گفت: نشاط در آموزش باید به گونه ای ایجاد شود که طلاب، اساتید، مدیران و کادر آموزشی تحول در حوزه را احساس کنند.

کد خبر 1055993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha