جایی برای مسئولان تنبل و بی حوصله در استان البرز نیست/ امیدافزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در برنامه مدیران باشد

شهبازی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در جریان انتخابات و ایجاد امیدافزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: جایی برای مسئولان تنبل و بی حوصله در استان البرز نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» در جریان نشست با معاونان، فرمانداران و مدیران کل استانداری البرز که چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت برگزار شد گفت: به منظور برپایی انتخابات به شکل امن، پرشور، سالم تمام تلاش خود را باید در نظر بگیریم. 

 

استاندار البرز افزود: استان البرز جایی برای مسئولان و مدیران تنبل و بی حوصله ندارد، ظرفیت های بی نظیر استان البرز در شاخص های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... نیازمند مدیران و مسئولانی است که اهتمام و برنامه داشته باشند. 

 

وی با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه عنوان کرد: توسعه استان البرز و رشد و آبادانی آن یکی از اولویت ها و برنامه های مسئولان این استان در جهت تحقق راهبردهای رهبرمعظم انقلاب باشد و با تبعیت از برنامه های دولت در این مسیر باید گام های اساسی برداشته شود.

 

وی عنوان کرد: دوران تصدی سمت ها کوتاه است و آنچه از دوران مسئولیت ها و سمت های اجرایی باقی می ماند، تحقق برنامه ها و اهدافی است که به منظور رفاه مردم و آبادانی استان صورت گرفته است.

 

روز شمار انتخابات آغاز شده است

 

شهبازی با اشاره به اهمیت برپایی انتخاباتی سالم و پرشور بیان کرد: امیدافزایی و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اهمیت ویژه ای دارد به منظور تحقق این امر باید تمام تلاش ها و اهتمام ها منسجم باشد.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: آنچه در قالب سعی و اهتمام مسئولان به منظور ارائه خدمات، آبادانی و پیشرفت صورت گرفته است با هدف امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب باید گفته شود.

 

 

کد خبر 1056022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha