هشتگ «غزه مقاومت می کند، تل آویو می سوزد» ترند نخست توئیتر

فعالان شبکه های اجتماعی برای انعکاس واقعیت اوضاع در داخل فلسطین هشتگ هایی در حمایت از غزه و قدس ثبت کردند تا جایی که این هشتگ ها در صدر هشتگ های توئیتر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، در زمانی که رسانه های بین المللی تلاش می کنند تا حوادث داخل سرزمین های اشغالی را نشان دهند، فعالان و کاربران شبکه های ارتباط اجتماعی وارد نبرد ویژه ای شدند تا واقعیت اوضاع در داخل سرزمین های اشغالی را فاش کنند.

 

این فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی هشتگ هایی همچون «غزه تقاوم» (غزه مقاومت می کند)، «تل ابیب تشتعل»( تل آویو می سوزد) و «الأقصی ینتفض» (الاقصی انتفاضه می کند) ترند توئیتر در بیشتر کشورهای عربی است.

 

«مصطفی التویجری» فعال عرب کاریکاتوری را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است که در آن نحوه فعالیت رسانه ها نشان می دهد که افکار عمومی را با تمرکزبر قربانیان موشک ها قسام در اسرائیل به غلط می اندازد و دهها قربانی فلسطینی را که گلوله های سربازان اشغالگر و حملات اخیر این رژیم به نوار غزه کشته شده اند، نادیده می گیرد.

 

«نورا المعری» فعال اجتماعی دیگر یک فیلم ویدئو از سربازان صهیونیست منتشر کرد که به مسجد الاقصی یورش بردند و با سلاح شان به نمازگزاران حمله می کنند.

 

المعری در توئیت خود نوشت: "اسرائیلی ها وارد مساجد امن آنها شدند و با سلاح و بمب به آنها حمله کردند آنها کاری جز دعا انجام ندادند."

 

«کارلوس لطّوف» کاریکاتوریست بزریلی لبنانی تبار، مجموعه از کاریکاتورها را منتشر کرد. این کاریکاتورها نشان می دهد که تصویر منتقل شده از رسانه های بین المللی درباره حوادث داخل سرزمین های اشغالی فلسطین دروغین است. به خصوص که این رسانه با نیروهای اشغالگر علیه فلسطینی های بی دفاع همدردی می کنند.

 

شهر اشغالی قدس از آغاز ماه مبارک رمضان شاهد حملات مستمر نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیستی در منطقه باب العامود و منطقه شیخ جراح و اطراف مسجد الاقصی است.

کد خبر 1056025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha