اجرای رزمایش همدلی و مواسات و کمک مومنانه مدیران استان کرمانشاه

نجفی مهر، گفت:از سوي مديران ستادي استانداري، مديران استان و كميته امداد رزمايش مواسات و كمك مومنانه به منظور توزيع ۸۰۰ بسته معشيتي بين اقشار محروم تحت پوشش كميته امداد و بهزيستي استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، امروز (۲۲ اردیبهشت ) رزمایش همدلی و مواسات و کمک مومنانه مدیران استان به منظور اهداي۸۰۰بسته معشيتي به افراد تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) و بهزيستي استان در استانداری کرمانشاه برگزارشد.

 

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري کرمانشاه گفت:با همكاري و كمك هاي مومنانه مديران ستادي استانداري، مديران استان و همچنين مديران و كاركنان كميته امداد استان يك ميليارد و۶۰۰ ميليون ريال براي اجراي رزمايش مواسات به منظور توزيع بسته معشيتي بين اقشار محروم و تحت پوشش كميته امداد و بهزيستي استان جمع آوري شده است كه اين اقلام تا قبل از عيد سعيد فطر به دست افراد نيازمند خواهد رسيد.

 

فریبرز نجفی مهر تصریح کرد:مبلغ يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون آن توسط مديران ستادي استانداري و مديران استان و مابقي نيز توسط مديران و كاركنان كميته امداد امام خميني(ره) استان تهيه شده است.

 

وي افزود: خوشبختانه با شروع ماه مبارك رمضان و در لبيك به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر رزمايش مواسات و كمك مومنانه اقدامات بسيار خوبي در استان صورت گرفت و استاندار كرمانشاه در يك طرح مبتكرانه از مديران خواستند كه در اجراي اين طرح نقش فعالي داشته باشند.

 

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري کرمانشاه در پایان گفت: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا تا کنون چندین مرحله رزمایش همدلی و مواسات توسط مردم، ارگان ها و دستگاه های دولتی در استان کرمانشاه جهت کمک رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در کل استان برگزار شده است.

 

کد خبر 1056030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha