ثبت نام غیرحضوری و اینترنتی ورودی مقطع اول/ وجود ۱۰۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در گرگان

تربتی نژاد گفت: یک هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان گرگان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» ظهر امروز (چهارشنبه 22 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری آزمون های حضوری پایه های نهم و دوازدهم گفت: این دو پایه از پایه های مهم در نظام آموزشی 12 ساله هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان افزود: در پایه دهم انتخاب رشته و سنجش دانش آموزان صورت می گیرد و همه دانش آموزان در محیط دقیق تری قرار می گیرند و هدایت تحصیلی را درست تر انجام می دهند.

 

وی ادامه داد: با برگزاری آزمون حضوری عدالت آموزشی در تمامی امتحانات رعایت می شود.

 

تربتی نژاد خاطرنشان کرد: در پایه دوازدهم نیز به دلیل اینکه معدل در کنکور تاثیر دارد و رعایت عدالت و حفظ سلامت بیشتر امتحان، این آزمون هم به صورت حضوری با پروتکل های بهداشتی سختگیرانه برگزار می شود.

 

وی گفت: تمامی مدیران مدارس الزام دارند تا شرایط بهداشتی را رعایت کنند تا برای سلامت دانش آموزان اتفاقی نیفتد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان از ثبت نام غیرحضوری و اینترنتی ورودی مقطع اول خبر داد و افزود: ثبت نام مقطع اول سال 1400- 1401 به صورت اینترنتی انجام می شود.

 

وی در خصوص دانش آموزان بازمانده از تحصیل، گفت: در شهرستان گرگان هم همچون همه جای کشور به دلیل اینکه دانش آموز و خانواده شرایط آموزش مجازی را نداشتند تا یک درصدی بازمانده از تحصیل داشتیم.

 

تربتی نژاد اظهارداشت: انتظار بود مناطق آسیب پذیر شهر بازمانده از تحصیل داشته باشیم ولی برعکس شد و بیشترین مراجعه کننده داشتیم.

 

وی با بیان اینکه یک هزار و 800 دانش آموز داشتیم که مراجعه نکردند، گفت: حدود 700 نفر از دانش آموزان را جذب کردیم و تا پایان سال هم فرصت داریم تا بتوانیم بقیه را جذب کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان افزود: تقریبا یک هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان گرگان وجود دارد.

 

 

کد خبر 1056041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha