سکوت سازمان های بین المللی در برابر جنایت کشتار دانش آموزان مدرسه سید الشهدای کابل شرم آور است

امام جمعه زابل با بیان اینکه محبت به اهل بیت علیهم السلام تنها جرم این دختران بود که به شهادت رسیدند، گفت: سکوت سازمان های بین المللی در برابر جنایت کشتار دانش آموزان مدرسه سید الشهدای کابل شرم آور است.

«حجت الاسلام مجتبی عزیزی» ضمن محکم کردن کشتار وحشیانه دختران مظلوم افغاستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اگر از کسانی که انفجار تروریستی را در غرب کابل به وجود آوردند بپرسیم که چرا این کار کردید آنها می گویند حکم است؛ آیا کشتن دختران نوجوانی که شهادتین بر لب داشتند اجرای حکم خداست؟

 

امام جمعه زابل با اشاره به ابراز تاسف از اینکه چرا عده ای در برابر جنایت تروریستی در غرب کابل سکوت کرده اند، ادامه داد:آن کسانی که در برابر این جنایت سکوت کرده اند بدانند که هم فکر و هم عقید عوامل تروریستی هستند و برای دنیای خودشان می ترسند. 

 

 عزیزی با تاکید بر اینکه محبت به اهل بیت علیهم السلام، تنها جرم این دختران بود که به شهادت رسیدند، گفت:  کسانی که مدعی و دلسوز امت اسلامی هستند در برابر این جنایت سکوت کرده اند و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده است.

 

وی افزود: سکوت برخی افراد و دستگاه های بین المللی در برابر حرکت تروریستی غرب کابل شرم آور است. آیا وقت آن نرسیده است که  وجدان برخی از افراد و دستگاه های بین المللی بیدار شود و قوی وارد میدان شوند و حرکت تروریستی در غرب کابل را محکوم کنند.

 

امام جمعه زابل تصریح کرد: حرکت تروریستی در غرب کابل و به خاک و خون کشیدن دختران افغانی دل پیامبر را به درد خواهد آورد؛ کی قرار است سازمان های بین المللی و بعضی ها مهر سکوت را بشکنند و برای رضای خدا حرف بزنند.

کد خبر 1056099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha