تاکنون ۱۰ هزار نفر در دزفول در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند

قمیشی از واکسیناسیون ۱۰ هزار در دزفول نسبت به کرونا خبر داد و گفت: با تولید و عرصه واکسن تولیدی گروه‌های سنی دیگر نیز واکسیناسیون می‌شوند.

«علی قمیشی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: تاکنون واکسیناسیون ۱۰ هزار نفر در شهرستان دزفول انجام شده و در هفته های آینده و به محض تامین واکسن های ایرانی بنیاد برکت کار واکسیناسیون گروه‌های دیگر سنی را به طور گسترده و در چند سالن مجهز مخصوص واکسیناسیون انجام خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از موافقت وزارت بهداشت با هفت درخواست این دانشگاه خبر داد و افزود: در جلسه ای که بادکتر نمکی وزیر بهداشت انجام گرفت با ارائه توضیحات و دلایل کارشناسی در هفت محور موافقت وزیر بهداشت اخذ شد.

 

وی تخصیص اعتبار لازم برای ساخت آزمایشگاه مرکز بهداشت و ساختمان زنجیره سرد واکسیناسیون، جذب متخصص و تجهیزات مرتبط با بخش های مراقبت ویژه و آزمایشگاه تشخیص مولکولی، اختصاص تانک 20 هزار لیتری ذخیره اکسیژن، تامین اعتبار تکمیل پروژه مرکز بهداشتی درمانی سردشت، تامین منابع مالی برای پرداخت کارانه و پاداش کرونا برای پرسنل بهداشت و درمان، امضاء موافقت نامه دوجانبه مابین وزارت بهداشت، بنیاد برکت و بنیاد علوی برای تامین مالی و تکمیل پروژه بیمارستان 400 تختخوابی یازهرا (س)، موافقت با ایجاد مرکز بهداشت دوم شهرستان دزفول با توجه به پراکندگی و میزان جمعیت و وسعت جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول را از درخواست های این دانشگاه عنوان کرد که مورد موافقت وزارت بهداشت قرار گرفته است.

 

قمیشی تصریح کرد: موافقت با ایجاد مرکز بهداشت دوم شهرستان دزفول از نظر گسترش و جایگاه دانشگاه و ارتقای ارائه خدمات به مردم شهرستان دزفول اهمیت ویژه ای دارد.

 

کد خبر 1056126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha