اختصاص ۲۰۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان توسط موقوفات فارس در بحران کرونا

حجت الاسلام موسوی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توسط موقوفات فارس و خیرین در بقاع متبرکه به صورت سبد ارزاق و بن کارت معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (چهارشنبه 22 اردیبهشت) از اهدای روغن مایع به بیمارستان ها در شیراز خبر داد و به صورت مجازی به خبرنگاران گفت: از محل موقوفه «منصوریه» شیراز 10 هزار لیتر روغن مایع به بیمارستان ها تعلق گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: از محل موقوفه «معزالوزاره» نیز به مدت سه شب در ماه مبارک رمضان، اطعام بیمارستان های «حضرت علی اصغر (ع)» و «زینبیه (ع) شیراز تامین شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون از محل عواید اوقاف فارس بیش از 30 میلیارد ریال در قالب ارزاق بیمارستانی به بیمارستان های خط مقدم مبارزه با کرونا اختصاص داده شده است.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان امسال همچنین از محل کمک های موقوفات فارس بیش از یکصد هزار اطعام گرم در قالب بسته های غذایی از طریق نهاد های حمایتی مانند کمیته امداد در اختیار نیازمندادن قرار داده شد.

وی ادامه داد: توزیع قرص نان رایگان و غذای گرم ویژه کارتُن خواب های شهر شیراز از دیگر اقدامات از محل کمک های موقوفات، خیرین و نذورات بقاع متبرکه بوده است و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 200 هزار بسته معیشتی توسط موقوفات فارس و خیرین در بقاع متبرکه به صورت سبد ارزاق و بن کارت معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

کد خبر 1056131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha