برپایی نماز عید فطر در ۱۰۵ مسجد اهواز

حجت الاسلام منابی گفت: نماز عید سعید فطر در ۱۰۵ مسجد شهرستان اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز اقامه می‌شود.

«حجت الاسلام محمدامین منابی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص برپایی نماز عید سعید فطر اظهار کرد: عید فطر، عید بندگی است و انسان‌ها در این روز پاداش یک ماه بندگی خود را از خداوند مهربانی ها دریافت می‌کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز افزود: از اعمال عبادی اولین روز از ماه شوال که روز عید فطر بوده، اقامه نماز عید فطر است که شامل ۲ رکعت نماز با قنوت‌های چندگانه و دو خطبه است و از مستحبات این نماز این است که در فضای باز و زیر آسمان برپا شود.

 

وی اضافه کرد: امسال بنا شد در ۱۰۵ مسجد شهرستان اهواز نماز عید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز و با استفاده از سجاده و مهر شخصی برگزار کنند.

 

حجت الاسلام منابی در پایان تصریح کرد: از تمام مؤمنین و عزیزانی که قصد شرکت در این نماز پر فیض را دارند تقاضا می‌شود که از وسایل عبادی شخصی و برگه‌ای که در آن دعای قنوت نوشته شده استفاده و از دست دادن و معانقه با همدیگر برای تبریک اين روز خودداری کنند.

 

کد خبر 1056164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha