گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کابل در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

حجت ‌الاسلام مقامی گفت: مردم ایران با مردم مظلوم افغانستان در شهادت دختران دانش آموز کابل در پی حمله تروریستی همدردی می کنند و مراسم گرامیداشت شهدای این حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «حمید مقامی»، امروز (چهارشنبه 22 اردیبهشت) با تسلیت شهادت دختران دانش آموز مدرسه «سید الشهدا (ع)» به ملت مقاوم افغانستان در جمع خبرنگاران که صورت مجازی برگزار شد، گفت: این اتفاق تلخ در پی وقوع انفجار تروریستی در کابل به وقوع پیوست و صحنه‌ های دلخراش این حادثه قلب انسان‌های آزادیخواه را به درد می‌ آورد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: مردم ایران نیز با مردم مظلوم افغانستان در این مصیبت همدردی می کنند و مبارزه با تروریسم و اشغالگری راه نجات ملت ‌های منطقه است.

وی اضافه کرد: مسلمانان و آزادگان جهان در روز «قدس»، خشم و انزجار خود را از صهیونیست‌های کودک‌ کش ابراز کردند و آمریکا را منشا اصلی ناامنی در منطقه و جهان معرفی کردند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی مدرسه «سید الشهدا (ع)» دشت «برچی» کابل در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: به همت هیئات مذهبی و عموم مهاجرین افغانستانی مقیم شیراز این مراسم ساعت 18 امروز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1056178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha