تجلیل از فعالان قرآنی در کانون فرهنگی هنری بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: طی مراسمی از فعالان قرآنی مسابقات مدها متان در سال ۹۹ و مسابقه قرآن و عترت سال جاری کانون بعثت واقع در مسجد النبی شهرستان تویسرکان تجلیل به عمل آمد.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: تجلیل از فعالان قرآنی خود باعث ترویج ارزش های ناب دینی و قرآنی در جامعه می شود.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکانضمن تاکید بر تعلیم و آموزش قرآن کریم و جایگاه این امر مقدس در جامعه اسلامی افزود: باید پایه و اساس زندگی خود را بر مبنای عمل به دستورات قرآن کریم قرار دهیم تا بتوانیم سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود سازیم .

 

وی افزود: اگر تجلیل از فعالان قرآنی به یک باور و ارزش در جامعه تبدیل شود باعث ایجاد انگیزه هرچه بیشتر آنان در راه فعالیت‌های قرآنی و تلاش مطلوب‌تر در این راه و خدمت بر اساس آموزه های دینی می شود و این امر  در حقیقت بزرگداشت قرآن و تشویق مردم به فراگیری قرآن و رو آوردن به آموزه های آن است .

 

خدابخشیان عنوان کرد: زندگی بدون قرآن به منزله سقوط در دنیایی پر از شرارت است و انسان با فاصله گرفتن از قرآن در پرتگاهی وحشتناک قرار می‌گیرد.

 

وی همچنین به اجرای سه شنبه های مهدوی در کانون بعثت اشاره کرد و گفت: سه شنبه های مهدوی با هدف ترویج فرهنگ مهدویت اجرا می شود.

کد خبر 1056308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha