حضور در انتخابات، وظیفه شرعی و حفظ آبروی نظام است

حجت ‌الاسلام رضوی اردکانی گفت: حضور در انتخابات، وظیفه شرعی و حفظ آبروی نظام است و باید با تمام مشکلات در انتخابات حضور فعال داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «سید ابوفاضل رضوی اردکانی»، امروز (پنج شنبه 23 اردیبهشت) در آئین برگزاری نماز عید فطر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: مردم ما در آستانه انتخابات باید با دشمن شناسی و اهداف دشمنان برای حضور در انتخابات اقدام کنند.

خطیب نماز عید فطر و امام جمعه موقت شیراز افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو از مهمترین خواسته‌ های مقام معظم رهبری از مردم است و مردم باید آگاهانه عمل کنند.

وی اضافه کرد: لازم است تا مدیران کلان در کشور به معیشت مردم توجه ویژه داشته باشند زیرا یکی از علل دلسردی مردم تورم و بی تدبیری مسئولان به شمار می رود.

حجت ‌الاسلام رضوی اردکانی تصریح کرد: حضور در انتخابات، وظیفه شرعی و حفظ آبروی نظام است و باید با تمام مشکلات در انتخابات حضور فعال داشته باشیم.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح گفت: لازم است تا نامزدهای انتخاباتی با معرفی کامل برنامه های خود پا به عرصه بگذارند تا مردم با انتخاب اصلح به انتخاب افراد انقلابی و عدالت خواه و دلسوز بپردازند.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به مقاومت جبهه مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی عنوان کرد: در روزهای اخیر شاهد جدی تر شدن که جنگ فلسطین هستیم و نباید به صهیونیست ها مهلت داد.

خاطر نشان می شود، مردم مومن فارس، همزمان با سراسر کشور در روز عید سعید فطر با رعایت نکات بهداشتی به اقامه نماز عید سعید فطر پرداختند و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از ساعت ۶ صبح پذیرای نمازگزاران بود.

کد خبر 1056310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha