امروز فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه همه ملت‌های آزاده است

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه امروز فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه همه ملت‌های آزاده است گفت: روزی جوانان فلسطینی با سنگ برابر دشمن تمام مسلح خود ایستادگی می‌ کردند اما اینک موشک‌های حماس از غزه و کرانه باختری خواب را از دشمن گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» صبح امروز (پنج شنبه 23 اردیبهشت) در خطبه های نماز عید سعید فطر که با حضور مردم ولایتمدار آبادان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در بلوار دهداری این شهر برگزار شد، با تبریک این عید سعید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه بندگان در این ماه پر فضیلت، خواستار حمایت همه جانبه از فلسطین و مردم بی دفاع این سرزمین شد و اظهار کرد: روزی جوانان فلسطینی با سنگ برابر دشمن تمام مسلح خود ایستادگی می‌ کردند اما اینک موشک‌های حماس از غزه و کرانه باختری رود اردن خواب را از دشمن صهیونیستی گرفته‌است.

 

امام جمعه آبادان افزود: امروز فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه همه ملت‌های آزاده است و این حمایت با هر وسیله‌ای باید صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه روزی تفکر صهیونیست‌ها تحقق شعار از نیل تا فرات بود تصریح کرد: امروزه رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال امنیت در دیوارهای خود است؛ زمان زیادی تا نابودی این غده سرطانی که بلای جهان اسلام شده باقی نمانده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور به نقش انگلیس در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: رژیم صهیونیستی با ایفای نقش انگلیس در منطقه به دنبال تفرقه افکنی بین کشورهای اسلامی است؛ این نبرد یک نبرد سرنوشت ساز است که در نهایت پیروزی فلسطین را رقم خواهد زد و باید از آنها در این راه حمایت شود.

 

وی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را بسیار حائز اهمیت و سرنوشت ساز خواند و اضافه کرد: مشارکت حداکثری موجب طراوت، قدرت و صلابت انقلاب و نظام می شود و بدون شک در عمل برگ زرینی در تاریخ تحولات کشور ما را به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان رقم می‌زند؛ لذا انتخابات خردادماه سال جاری یکی از مهمترین انتخابات کشور است که باید همه حضوری پرشور و حداکثری در آن داشته باشیم.

 

امام جمعه آبادان با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح هم به عنوان رئیس جمهور و هم اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: این وظیفه خطیر بر عهده مردم است که باید در این دوره از انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند؛ این دوره از اهمیت ویژه‌ای به لحاظ شرایط بین المللی و سیاسی برخوردار است و مشارکت اثرگذار مردم در آن مانند مشت محکم بر یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام خواهد بود.

 

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را عامل افزایش اقتدار ایران اسلامی دانست و بیان کرد: این نیز به معنای رنگ باختن تمامی توطئه‌های دشمنان است که می‌کوشند تا با ایجاد جوی منفی و یاس در جامعه ما مشارکت مردم را پای صندوق‌های رای پایین آورند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور با قدردانی از تلاش کادر درمانی در مبارزه با بیماری کرونا از شیوخ و سران عشایر خواست تا مانع دید و بازدیدهای عید فطر شوند و تاکید کرد: بازاریان و کسبه در خروج آبادان از وضعیت قرمز نقش مهمی را ایفا کردند، این قشر از جامعه بیشترین ضرر را از کرونا داشتند؛ لذا مردم نیز می بایست با همکاری و همراهی بیشتر مانع از ضرر اقتصادی در جامعه شوند.

کد خبر 1056321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha