برای مبارزه با فساد درنگ نخواهم کرد

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به دنبال شفاف سازی هستم ،گفت: برای مبارزه با فساد درنگ نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، در سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری محمدرضا  صباغیان بافقی پس از ثبت نام باحضور در جمع خبرنگاران گفت: هدفی که بنده از حضور در عرصه انتخابات و ثبت نام دارم این است که تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور شکل بگیرد .


نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : به هرحال اکثریت دولت ها امروز در ایستگاهی متوقف شده اند که بقیه دولت ها متوقف شده بودند و بی عدالتی در جای خودش باقی مانده است ، در حالی که هدف اصلی انقلاب اجرای عدالت بود کماکان جالی خودش باقی مانده است .

 

وی با بیان اینکه باید همه برنامه ها در بستر و قوانین و مقررات صورت بگیرد،گفت: متاسفانه اکنون به قوانین احترام گذاشته نمی شود یا اینکه ریل گذاری قوانین ومقررات ناقص اجرا می شود یا اجرای نمی شود .مشکل اصلی بی توجهی به قانون و مقررات و دور زدن قانون و پارتی بازی است .

 

صباغیان با تاکید بر اینکه برنامه هایم براساس شفاف سازی تدوین شده است خاطر نشان کرد: مردم تشنه شفافیت بویژه در بعد مالی هستند . بنده حقوق دریافتی خودم را به مردم اعلام کرده ام و هزینه انتخاباتی را اعلام کرده اند و سعی کرده امد از کسی کمک نگیرم . برای مبارزه با فساد نیز درنگ نخواهم کرد .

کد خبر 1056327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha