تغییر موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت / انتخابات نقطه قوت و نشانه قدرت برای جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است، گفت: انتخابات نقطه قوت و نشانه قدرت برای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت‌الله مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در خطبه های نماز عید فطر زاهدان ضمن تبریک عید سعید فطر بیان داشت: امسال مسلمانان در حالی  عید سعید فطر را جشن می گیرند که جنایت های شرم آوری در جای جای امت اسلامی به دست مستکبران عالم، انفجار تروریستی و به شهادت رسیدن جمع زیادی از مردم و خصوصا دختران دانش آموز مکتب سید الشهدا در کابل و نسل کشی و کودک کشی توسط عربستان در یمن تا نسل کشی و کودک کشی دولت تروریست و غاصب اسرائیل و به خاک و خون کشیدن فلسطین آنان را عزدار کرده است.

 

امام جمعه زاهدان گفت: در جای جای کشور مظلوم افعانستان شاهد انفجار ، حمله و شهادت مردم مسلمان هستیم که سوابق دیرینه و روابط فرهنگی، تاریخی و عاطفی مردم ایران و افغانستان باعث شده تا کشور ما و سایر کشور های اسلامی در این خصوص عزادار باشند.

 

آیت الله محامی بیان داشت: در فلسطین نیز شاهد جنایت های متعدد دولت غاصب اسرائیل هستیم و ملت های مسلمان باید هوشیار باشند و دشمن خود را بشناسند و این مشکلاتی که با آن مواجه هستند را ریشه یابی و به درستی با آن ها مقابله کنند.

 

وی گفت: رمز موفقیت امت اسلامی و نسخه شفابخش و درمان دردهای جامعه اسلامی عمل به فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت است و آنچه را که ملت ایران تجربه کرده؛ جبهه مقاومت و کشور های مختلف نیز تجربه خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت نام و یاد شهدا از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج قاسم میرحسینی که شهید شاخص کشوری انتخاب شده ضمن آرزوی توفیق در جهت گسترش فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد پیروزی های جبهه مقاومت باشیم چنانچه که این روز ها نمونه آن را در فلسطین می بینیم و موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است.

 

امام جمعه زاهدان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: انتخابات نقطه قوت و نشانه قدرت برای جمهوری اسلامی ایران است و مسئولان اجرایی و نظارتی باید زمینه حضور پر شور مردم در یک انتخابات آزاد و سالم را فراهم کنند و همه ما مردم نیز باید با جدیت و تلاش حضوری شکوهمند در انتخابات داشته باشیم و البته با شناخت رای داده و فرد اصلح و بهتر را برای کشور و شهرمان انتخاب کنیم.

 

وی ضمن تشکر از مسئولان اجرایی، قضایی،  نظامی، انتظامی، امنیتی و مدافعان سلامت بر رعایت بیش از پیش دستور العمل های بهداشتی برای ریشه کن شدن ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: نیاز است‌ تا نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در ادامه همه تلاش هایشان باز هم با همه توان در تامین امنیت کشور تلاش کنند.

 

آیت الله محامی بر رعایت حقوق مردم تاکید کرد و گفت: اگر جایی ماموری تخلف کرد هم خود این نیروها و هم دستگاه های قضایی به فکر احقاق حقوق مردم باشند تا سوژه ای بدست دشمنان اسلام نباشد و برای نظام اسلامی هزینه ای ایجاد نشود.

کد خبر 1056338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha