قدرت نیروهای مقاومت به کابوسی برای صهیونیست‌های جنایتکار تبدیل شده است

آیت‌الله موسوی جزایری اشاره به قدرت دفاعی و موشکی نیروهای مقاومت گفت: قدرت نیروهای مقاومت روز به روز در حال افزایش بوده و به کابوسی برای صهیونیست‌های جنایتکار تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری» امروز (پنج‌شنبه 23 اردیبهشت) در خطبه‌های نماز عید غطر در اهواز، با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم فلسطین اظهار کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته شدت بیشتری پیدا کرده اما نیروهای مقاومت نیز دیگر آن نیروهای سال‌های گذشته نیستند و قدرت دفاعی و موشکی آنها روز به روز در حال افزایش است.

 

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به اینکه قدرت نیروهای مقاومت به کابوسی برای صهیونیست‌های جنایتکار تبدیل شده است افزود: همیشه اسراییل را چهره شکست‌ناپذیری می‌دانستند چر که در برابر ارتش‌ها پیروز بود اما امروز اسراییل در برابر مستضعفانی قرار گرفته که مسلمان و مجاهد در راه خدا هستند و از حکومت‌های انقلابی همچون ایران الهام می‌گیرند.

 

وی همچنین به جنایات داعشی‌ها در کابل اشاره کرد که با محکوم کردن این جنایات که باعث شهید و زخمی شدن عده‌ زیادی از مردم افغانستان شده عنوان کرد: برخی تحلیل گران ای جنایات را زیر سر آمریکا می‌دانند و معتقد هستند چون آمریکا اعلام خروج از افغانستان را کرده می‌خواهد اط این طریق بگوید اگر من نباشم چه خواهد شد و شما با این حملات تروریستی مواجه می‌شوید و صلاحتان در این است که من در اینجا بمانم.

 

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه داعش را آمریکا به وجود آورده و هر کجا که لازم شد آمریکا از آنها استفاده می‌کند ادامه داد: ما در کنار دولت افغانستان هستیم و از پیشنهاد صلح ملی استقبال می‌کنیم و امیدواریم با پشتیبانی ایران این مصالحه انجام شود و این جنایات خاتمه پیدا کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر پرداخت زکات فطره تاکید کرد و گفت: پرداخت فطریه امری واجب و وقت پرداخت آن تا ظهر عید است و احتیاط این است که قبل از نماز عید پرداخت شود و اگر تا ظهر عید هم پرداخت نشود همچنان بر گردن مؤمنان خواهد بود.

 

زعیم حوزه‌های علمیه در خوزستان با ابراز رضایت از برنامه‌های ختم قرآن در ماه رمضان تصریح کرد: توصیه ما این است که بعد از ماه رمضان از قرآن جدا نشوید، بعضی از خانواده‌ها هم جلسات قرآن خانوادگی دارند که بسیار سازنده است.

 

وی همچنین در خصوص شرکت در انتخابات اذعان کرد: امام و رهبری فرمودند که شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است و نباید از این امر دلسرد شویم؛ از همه گناهان بدتر ناامیدی است و امیدواریم رئیس‌جمهور دولت جدید مشکل گرانی را حل کند چون ما مسئله دیگری نداریم و ام المصائب را مسئله گرانی می‌دانیم.

 

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه ما هم باید جهت شرکت در انتحابات پشتیبانی‌های لازم را انجام دهیم و سخنان امام (ره) و رهبری را در ین خصوص فراموش نکنیم یاد آور شد: امام (ره) زنده است چون راه ایشان ادامه دارد و رهبر معظم انقلاب نیز ادامه دهنده راه امام (ره) هستند و همین راه را باید ادامه دهیم و همه ما با شرکت در انتخابات به فرد اصلح رای دهیم.

 

کد خبر 1056354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha