جهاد مدافعان سلامت مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری است

محمدیاری گفت: جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، فیلم سینمایی «رفقای اورژانسی» با مضمون بیماری کرونا و با چاشنی طنز با حضور بازیگران مطرح کشوری در شهرستان ماسال در حال فیلمبرداری است.

 

ظهر امروز(جمعه، 24اردیبهشت)عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان و حسن محمدیاری نماینده مردم تالش در مجلس از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم سینمایی که صحنه‌هایی از فیلم را در بیمارستان رسالت ماسال فیلمبرداری می‌کردند، بازدید و با عوامل این فیلم سینمایی به گفت‌وگو پرداختند.

 

«حسن محمدیاری» در حاشیه این بازدید با تشکر از عوامل فیلمبرداری اظهار کرد: جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

 

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مردم تلاش‌های مدافعان سلامت در این مدت یک سال شیوع کرونا را دیده‌اند و می‌طلبد با یک بسیج ملی جهت مقابله با این بیماری به کادر درمان کمک کنیم.

 

وی گفت: مدافعان سلامت با وجود اینکه ویروس کرونا ناشناخته و خطرناک است اما از همان ابتدای شیوع آن پای کار خدمت رسانی بودند و خوشبختانه خوش درخشیدند و ماندگار شدند.

 

محمدیاری خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت علاوه بر اینکه در خدمت رسانی جبهه سلامت پیشگام و پیشتاز بودند، توانستند با این اقدامات نقش موثری در ایجاد امنیت در کشور برقرار کنند که بسیار قابل تقدیر است.

 

 

 

کد خبر 1056467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha