برنامه های فرهنگی و هنری بر تحقق شعار سال مناسب سازی شده است

رادمنش با اشاره به نامگذاری سال برنامه های حوزه فرهنگ و هنر در این جهت گفت:‌ ظرفیت ها، امکانات و برنامه های فرهنگی و هنری بر تحقق شعار سال مناسب سازی شده است.

«فرامرز رادمنش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید. پشتیبانی ها مانع زدایی ها» و نقش اهالی فرهنگ و هنر در امر تحقق این مهم اظهارداشت: تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر و همچنین گفتمان سازی در این عرصه از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه با بیان اینکه هدایت، نظارت و حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری ماموریت ادارات است، افزود: ظرفیت ها، امکانات و برنامه های فرهنگی و هنری بر تحقق شعار سال مناسب سازی شده که ایجاد چنین جریانی جز دو ماموریت هدایت و نظارت خواهد بود.

 

وی سیاست گذاری و هدایت فعالیت های فرهنگی و هنری برای حوزه تولید را جز اولویت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه برشمرد و اذعان داشت: بررسی اطلاعات و آمار مربوط به این حوزه نقش کارآمدی را در این اقدامات خواهد داشت.

 

*تولید محتوا برای تامین نشاط اجتماعی

 

رادمنش ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه را از دیگر اولویت های این اداره بیان کرد و گفت: فعالیت های فرهنگ و هنر در تامین این نیاز نقش دارد و تولید محتوا و نشر آن با همکاری تشکل ها و موسسات اتفاق خواهد افتاد.

 

وی با بیان اینکه شرایط سخت کرونایی بر نشاط و شادی جامعه اثر گذاشته، خاطرنشان کرد: گرچه شرایط برای برنامه های حضوری و گسترده دوران پیش از کرونا فراهم نیست اما فضای مجازی و تغییر رویکرد در اجرای فعالیت ها فصل خوبی را برای ارائه خدمات باز خواهد کرد.

 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه بر جلب مشارکت همگانی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: ایجاد آرامش روانی و توجیه و آموزش مردم نقش موثری در افزایش مشارکت عمومی خواهد داشت.

کد خبر 1056471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha